Endelig bikini-vær!

reklame

I dag har det vært så digg vær ute! Solen har virkelig skint, det har vært blå himmel og super-varmt, så jeg benyttet virkelig anledningen til å få litt sol på kroppen. Jeg har jo nesten ikke solt meg siden jeg var på Gran Canaria, og det er jo over en måned siden! Ingen tvil om at jeg trenger litt sol. Hehe! 

Det er så deilig å bare slappe av i solen med noen magasiner og musikk. Jeg tar meg jo aldri tid til sånt til vanlig, men når det først er fint vær på en søndag – ja da er det helt innafor! 

 

Lille Chloe er så kosesyk og løper rundt meg med lille bamsen sin. Den lager sånn tigerlyd når hun biter på den, så hun syns det er så gøy å leke med den. Begynner nesten å tro at hun tror den lever. For hun passer på den og leker med den seriøst 24/7.. 

Treningsklokke – HER  //  Bikinitopp – HER  //  Bikinitruse – HER 

Nå skal jeg komme igang med å skrive ukens spørsmål, så følg med på bloggen etterpå, for da kommer det! 
 

15 kommentarer
    1. Deilig med bikini-været ☀️ Jeg lurte på om du har hatt piercing i navlen ? Isåfall hva synes du om å gå uten når du har ett “hull” der på en måte?🌸 God sommer 🌸

    2. Ville bare si at jeg synes det er så bra hvor flink du er til å merke innleggene dine slik de skal! Har inntrykk av at så mange bloggere dessverre glemmer/ikke bryr seg om dette.
      For meg spiller det egentlig ingen rolle om det står reklame eller ikke i innleggene, men jeg synes det er utrolig veldig viktig at man følger lovene, uansett om man er enig eller ikke!

    3. Hei! Jeg har planer om å kjøpe bikinitoppen på Nelly, og lurer derfor på hvordan den er i størrelsen? Er det lov til å spørre hvilken størrelse du har?
      Har full forståelse om du synes det er privat og du ikke vil svare, men er den omtrent som vanlige bher? Veldig usikker på hvilken jeg skal bestille!

    4. Ida: Tusen takk! Ja er en del bloggere som ikke er helt flinke til det, og det er virkelig ikke bra. Syns det er viktig å ha åpenhet om hvor og når jeg får betalt 🙂

    5. Så heldige dere er da som har sol 🙂 Her har det regnet halve dagen så har for det meste bare vært inne. Du klede forresten den bikinien veldig godt 🙂

    6. Her har det vært finvær nesten hele helgen. Tok meg et bad på stranden i stad, og det var så digg.
      Når kommer du til å reise i sommer?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg