Grillfest på St. Hans!

I går hadde Per Fredrik og jeg en skikkelig stor grillfest her hos oss, for å feire sankthansaften. Vi var vel rundt 25 stykker totalt i løpet av kvelden, så det ble ganske folksomt her hjemme, men utrolig koselig at så mange kunne komme! Hehe!

Jeg hadde pyntet opp med rosa og blå heliumballonger og små flamingoer rundt omkring, så det ble skikkelig sommer stemning. Heliumballonger er virkelig noe jeg skal gjøre igjen, for det ble jo så fint! 

Jeg er sånn som egentlig bare slenger en pose potetgull på bordet 5 minutter før gjestene kommer, og that´s it. Men i går ville jeg gjøre mye mer ut av festen, så jeg lagde både jelloshots, velkomstdrink og kake, også lagde Per Fredrik skikkelig god grillmat. Så det ble mer enn nok digg å spise på. Hehe! Skal legge ut oppskriften på jello shottene etterpå, fordi de ble så gode! 




 

Alt i alt ble det en veldig koselig kveld! Jeg glemte helt bort å knipse bilder utover kvelden, men heldigvis fikk jeg knipset noen sammen med Rebecca i starten av kvelden i alle fall. Hehe! Dere kan jo se noen videoer fra kvelden på snapchatten min om dere vil  @stinablogg 💗 

7 kommentarer
    1. Det med de flamingoene ble så kult. Kjøpte en helt lik i stad, og siden de er så billige skal jeg kjøpe mange flere av dem

    2. Hvor kjøpte du heliumballonger og de små flamingoene?

    3. hei! Hvordan fikk du tak i helium til ballongene? Kjøpte du helium, eller fylte du det på et sted? 🙂

    4. Hvor gjør du av hunden når dere har fest? Vi skal ha fest om en uke, grilling på verandaen og jeg er så redd for at noen av gjestene skal glemme å lukke porten eller døra slik at hunden stikker av, og vi kanskje ikke merker det med en gang.. vurderer å sette henne i bur i bilen i garasjen, men syntes det er litt slemt å stå i bur hele kvelden og halve natta. Noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg