Dette suger!!

I går hadde jeg så uflaks som det virkelig går ann å ha! La meg starte fra begynnelsen. Jeg tok med Chloe ned på stranda en tur for å gå på tur og ta litt bilder. Det er jo så fint der, så det er det perfekte stedet å ta bilder! Siden jeg hadde med kameraet satt jeg det ned på brygga for å ta bilde av meg og Chloe.

Etter at jeg hadde tatt et par bilder skulle jeg kjapt sjekke kameraet og se på bildene. I det jeg bøyde meg ned skled iPhonen min ut av lomma mi og rett ned på steinene. Siden det bare var fra typ 20 cm høyde tenkte jeg at det var helt umulig at den hadde knust.

Vel… Da jeg plukket den opp fikk jeg mildt sagt ett sjokk. Skjermen hadde knust totalt og det var skikkelig vanskelig å se noe som helst på den. I tillegg fikk jeg glass på fingrene når jeg tok på den. KJIPT! 

Så i dag har jeg måttet dra innom et verksted her i Sandefjord og punge ut nesten 3000,- kr for ny skjerm. Sure penger! Har jo skadeforsikring hos DNB, men der fant jeg ut at egenandelen var 3000,- kr så eheee, da hjalp ikke det stort. 

Sure penger! Men sånn er dessverre livet noen ganger. Ulykker skjer, og det er i slike øyeblikk jeg er såå glad for at jeg er flink med penger og alltid har med enn nok penger på konto til å dekke uhell og ting som plutselig kan skje. 

Frem til iPhonen knuste var turen i alle fall veldig fin da, hehe! Chloe er jo så søt og rar at hjertet mitt smelter bare av å se på henne!

Nå har jeg nettopp vært ute i sånn 4 timer for å fikse iPhonen min og kjøpe inn ting til i kveld. I kveld skal Per Fredrik og jeg nemlig ha en liten grillfest her med en del venner. Så jeg har kjøpt inn litt pynt og ting til å lage blant annet jello shots og velkomstdrink.

Har aldri lagd det før, men har fått oppskrift på en sykt god velkomstdrink av en venninne, og jello shots har jeg googlet meg frem til. Så dette skal jeg nok få til. Ønsk meg lykke til! 

Hva er deres planer for St. Hans-aften? ☀️

 

26 kommentarer
    1. Så kjipt at telefonen din ble knust 🙁 Anbefaler deg å kjøpe en sånn skjermbeskyttelse til telefonen din, da slipper du å være redd for at selve skjermen blir knust 🙂
      Planen min for i dag er å slappe av, og siden jeg skal tidlig opp i morgen så blir det tidlig i seng! 🙂 Siden det regner så tviler jeg på at det blir noe båltenning eller noe sånt på oss :/
      Ønsker deg en kjempefin dag og kveld! <3

    2. Hvorfor går du med den hårbøylen på hodet? Du er 23 år? Greit hvis du hadde vært 8, men det der ble litt vel barnslig.

    3. Aldri knust iPhonen min selv om jeg har mista den på asfalt, flis og lignende fra hofte høyde og jeg er 1.55

    4. Oi, jeg har ødelagt mobilen min sånn typ fire ganger før og jeg betalte sånn 1000 kr hver gang, nå har jeg fått ny i phone og skjermbeskytter fordi den forrige i pionen min funket ikke kjempe bra etter den ble ødelagt sånn 4 ganger, men det er jo ikke så rart da Hahah! Jeg kan kjenne følelsen din da du så på i phonen din da den var knust, oi det er enn rar følelse😂 Ha en fin kveld Stina!

    5. Du ser litt forstyrra ut med den greia på huet. Og kjempe interessant å lese om din knuste iPhone. Takk og lov at du hadde penger til det.

    6. Bra du hadde vett til og kjøpe panzerglass.😊😊 Har advart så mange om det og så gidder de ikkje kjøpe det.. Det er jo bare helt genialt og ha. Knuste alltid tlf. før, men etter jeg begynte og bruke panzerglass har jeg jo spart mange 1000 kr. På det.😊 Dorstår ikkje de som knuser igjen og igjen og så gidder de ikkje bruke 200 kr. På et panzerglass! Da kan de bare ha set så godt.😉

    7. Hehe, obs…kipt! For meg blir det en gansje kjedelig st.hans-aften. Har klart å dra på meg bihulebetennelse så…ja

    8. Hva er greia med den hårbøyla? Du er 23 år.. det ser ekstremt spesielt og barnslig ut.. du kan jo ikke gå med en bøye som passer en 5 åring når du skal ut og handle..

    9. Hvorfor betaler du 3000 kr for en uorginal skjerm. Hadde du levert den på Eplehuset hadde du fått det til 2k og i tillegg original skjerm. Om de sa de bytta til original skjerm, lyver de. Kun Apple som har disse.

    10. Linda: Tipper du er en fantastisk mor som bruker tiden din som du heller kunne vært med datteren din, på å slenge spydige og frekke kommentarer på nettet 🙂

    11. Det er såå kjipt å knuse mobilen sin!
      Så koselig at du går turer med Chloe på strender i nærheten🐶 Hva heter stranden du besøkte? Skal til Sandefjord i sommer og tar gjerne imot strender/steder å besøke☀️

    12. Iphone tåler jo så sykt mye mindre virker det som. Mååå ha beskyttelse da ja. Litt overraska over at du ikke har et sånn kosedyrdeksel eller noe annet søtt =) q – Hva synes du om klærne/stilen på New Yorker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg