7 Must-haves til stranda!

Nå er strand-sesongen her og jeg gleder meg til å dra masse på stranda i sommer. Når jeg skal på stranda er det noen ting som jeg alltid pakker med meg for å få det beste ut av strandturen, og de tingene jeg skal tipse dere om nå!

Solkrem – Pass på at du tar med solkrem som er for både ansikt og en som er til kropp, og som har riktig faktor. Ofte kan solkremer som er til kropp være for fete / oljete, og man kan få litt uren hud av de. Så jeg anbefaler dere som fort kan få kviser til å bruke en egen til ansikt.

Mat og drikke – Selv elsker jeg å handle inn rundstykker, godt pålegg, frukt og vann som jeg legger i en kjølebag. Da har jeg noe godt å spise hele dagen og jeg kan slappe helt av på stranda!

Noe å lese på – En hel dag på stranda kan fort bli veldig lang og du ikke har med noe form for underholdning. Derfor vil jeg absolutt anbefale deg å ha med en god bok eller noen magasiner du kan lese på.

Teppe – Selv om det er greit å ligge på et håndkle. Vil jeg absolutt anbefale deg å ha med et stort teppe du kan ligge på. Det er jo ikke akkurat særlig digg å ligge på et vått håndkle som du nettopp har brukt til å tørke deg med etter at du kom opp fra vannet. 

Strand-bag – Gå til innkjøp av en stor bag du kan ha som strand-bag, så du slipper å få sand i den vanlige vesken din + at du endelig har en veske som er stor nok til å ha alt oppi. 

Kontanter – Ofte er det små kiosker i nærheten av badestrender hvor du kan kjøpe is, brus og vafler. Men ofte tar ikke disse kort, så det kan være smart å ha med kontanter! 

Oppblåsbar madrass – Det er så deilig å ligge ute på vannet på en oppblåsbar madrass, så ta med deg madrassen din på tur! Eventuelt noen av disse kule oppblåsbare tingene som du kan se på bildene under. Perfekte for å ta fine bilder på stranda!

 

Hva er dine must-haves på stranda?

 

6 kommentarer
    1. Jeg skjønner nå hvorfor du er redd fugler Stina. Jeg var på vei hjem fra byen tidligere i dag da en måke plutselig kom flyvende to ganger og skulle til å angripe meg av ingen grunn.
      Jeg har aldri opplevd noe sånt før og ubehagelig var det, ikke minst at jeg også ble litt redd.

    2. Til Stina. PS; dette er ikke ment som hate.
      Jeg eksker bloggen din å syntes det er veldig morsomt å følge med i livet ditt. Men jeg syntes det litt lite oppdateringer og sånt. Jeg sjekker bloggen din ca 3-4 ganger om dagen og da er det det samme innlegget. Du har selv sagt at du skal ha ca 3 innlegg om dagen men det er set ikke så mye av. Jeg bare syntes at siden bloggen er jobben din og det er ikke alle som bare kan droppe å gjøre den. Men jeg har ikke blogg og vet ikke hvordan det er. Det er sikkert travelt. Men jeg elsker bloggen din som sagt og vil følge med enda mer.

    3. Du sa at du skulle begynne å blogge mye mer fremover, med 3-4 innlegg hver dag. Men det har egentlig bare blitt mindre siden du kom hjem fra ferie. Det kom ingen innlegg igår. Håper bare du kan oppdatere oftere siden du sa du har masse motivasjon nå <3 elsker bloggen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg