En sånn dag..

– inneholder reklame – 

I dag har vært en skikkelig rar dag. Jeg stod opp rett før 6 for å kjøre Per Fredrik til toget siden han skulle inn til Oslo for å jobbe i dag. Vi la oss veldig sent i går så jeg måtte sovne igjen med en gang jeg kom hjem igjen. Vel. Meg og søvn har aldri vært gode venner. Når jeg først sovner, ja da er det mye som må til for å vekke meg.

Jumpsuit – HERFRA

99% av gangene forstår ikke hodet mitt at det er en alarm som ringer, eller så tenker jeg bare 5 minutter til.. Ikke akkurat en god ting! Haha! Spesielt ikke med tanke på at jeg kan ikke sove mer enn 6,5 timer om natta. Om jeg sover mer enn det blir jeg helt zombie og må sove nesten resten av hele dagen. Ouch!

Så i dag har jeg vært helt zombie kan du si. Jeg har fått gjort en del fordet. Fikk blant annet endelig lagt ut vloggen fra London, og jeg livestreamet fra Instagram da jeg var ute på tur med Chloe. Noe som faktisk var veldig gøy. Det må jeg gjøre oftere! Fikk inn så mange søte og koselig kommentarer fra dere! Men ellers enn det har det mildt sagt vært en veldig lite produktiv dag. 

Men hey. Alle dager kan ikke være like produktive, eller hva? Vi får satse på at det blir en bedre dag i morgen. Nå skal jeg i alle fall sette meg ned og skrive en plan for morgendagen, så blir den forhåpentligvis litt bedre enn i dag. Haha! 

10 kommentarer
    1. Du er i hvert fall heldig som får sove. 🙂 Tenk på oss søvnløse som gjerne vil sove, men som ikke får det til. 🙂

    2. Jeg lurer på hva som har skjedd med deg.. Før var du søt og jordnær, nå virker det som at du har mistet deg selv. Jeg føler også at du er veldig skrytete, “se hva jeg har” og “jeg har alltid det beste” osv.. Det syns jeg er veldig synd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg