Ukens spørsmål #164 – Terror, Piercing +++

reklame

 

Hvordan var det for deg å reise til London med tanke på alt som har hendt der den siste tiden?
– Jeg må ærlig si at jeg var veldig skeptisk til å reise ned dit. Det har jo vært mye terror i England og Frankrike den siste tiden, og når jeg da skulle til hovedstaden i England var jeg veldig usikker på hva som ventet meg. Men jeg ble veldig positivt overrasket. Det var ikke noe skummelt der i det hele tatt. Jeg følte ikke noe på at det hadde vært mye terror.

Jeg så for meg at det skulle være masse politi med svære maskingevær og en hel del gale terrorister og skumle mennesker overalt. Men under hele oppholdt så jeg nesten ikke politi, og de gangene jeg gjorde det hadde de ingen synlige våpen på seg. Jeg gikk også i Oxford street alene og shoppe til langt på kveld, og jeg følte meg ikke utrygg i det hele tatt. Nå kan det hende jeg bare hadde flaks, men det var i alle fall sånn min opplevelse av det var.

Gjorde det vondt å ta Restylane? For jeg vet man får bedøvelse, men jeg er livredd for alt av nåler men har lyst til å fylle leppene
– Jeg fikk bedøvelseskrem på leppene som gjorde at de ble veldig numme, litt sånn som man blir når man får bedøvelse hos tannlegen. Så det hjalp veldig på smerten. Men det var fortsatt ganske ubehagelig. Det var vel 4-5 på smerteterskelen etter min mening. Men her er det veldig individuelt. Det kan hende jeg tåler mye mer / mindre enn andre gjør. Selv har jeg ikke så mye frykt for nåler. Men jeg holdt øynene lukket hele tiden mens hun stakk meg så jeg ikke skulle se sprøytespissen, også brukte jeg pusteteknikker på å distrahere meg selv fra smerten. Så det hjalp veldig!


Toppen min finner du HER, og chokeren finner du HER

Kan du ha en ny housetour? For huset ditt er så fint!
– Så koselig at du syns huset vårt er fint! Jeg skal ha en ny housetour, jeg vil bare innrede verandaen og gjøre den ferdig først, så jeg kan vise dere den også. Men ny video med house tour kommer så fort det er fikset!

Hvor gammel var du når du tok navelpiercing? Og gjorde det veldig vondt?
– Jeg var 15-16 år gammel, og det var helt sinnsykt vondt. Venninnen min gjorde det rett før meg, og hun fikk ikke vondt i det hele tatt. Men på meg gjorde det helt grusomt vondt. Aner ikke hvorfor det var så stor forskjell på smerten på oss, men for min del var det veldig vondt i alle fall.

 

Hvor er toppen og skjørtet fra?
– Skjørtet finner du HER og toppen finner du HER.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

19 kommentarer
    1. Hei jeg vet ikke om det er upassende eller ka.men jeg har arr på armer altså etter selvskading og Vet du hvordan vi kan skjule de er 15 og ville betydd utrolig mye om du har noen tips og elsker bloggen din

    2. Lurte på om du kunne ha ein morgen routine, for det er så lenge siden?💕btw elsker bloggen din og deg😍

    3. Lurte på hva som passer best til å ha under den tunikaer du hadde på deg i syden ? Kunne ha svart før neste søndag? Siden je reiser til syden på fredag og skal ha den med men vet ikke hva jeg burde ha under😂

    4. Når du tar navle-pircing hvordan tar man det har veldig lyst på men er nervøs siden jeg vet ikke hvordan det fåregår, og siden du hadde det før så tenkte jeg at jeg kunne spørre deg om det😊, ps ELSKER bloggen din❤

    5. Hvor finner du ideer til interiør av soverom? Skal pusse opp rommet til høsten, men vil se etter inspirasjon først

    6. Kan du ha en favoritter denne uka/måneden video/blogginnlegg med ting som favoritt sang, sminkeprodukt, klesplagg, mat/drikke, sko, kommentar, ting du gjorde den uka/måneden, treningsøkt, osv? Elsker bloggen din Stina❤️❤️❤️❤️

    7. Trodde du en hel del gale terrorister skulle gå rundt i London? Selv om det har vært en del terrorangrep der, går de da ikke rundt i byen sånn. Da har du visst misforstått litt! Det hørtes hvertfall veldig rart ut!

    8. Anonym: Føler media nesten har malt det bildet.. Men visste jo at det ikke kom til å være terrorister som løp overalt. Men så for meg at det kom til å være mye mer bevæpnet politi og folk i gatene som gjorde noe ut av det

    9. Hei Stina. Jeg er en 10 år gammel jente. Jeg. Lurer på om du og pelle har planer om barn, eller og gifte seg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg