Det geniale med å være lav på reise

Nå er vi snart hjemme i Norge! Mens jeg skriver sitter vi klare for landing på Torp rett utenfor Sandefjord. Er så kjekt med flyplass som et typ 15 min unna der vi bor.

Noe som også er kjekt er å være lav når man reiser. Jeg sitter seriøst alltid komfortabelt på fly, og på dette flyet kunne jeg til og med stå oppreist der setet mitt var. Shorty på tur. Hahaha! Endelig et skikkelig stort pluss med å være bitteliten. Tihi! 🙊

 

Det har vært en veldig kjapt, men koselig og innholdsrik tur til London. Herregud som jeg shoppet i går! Skal prøve å filme inn en innkjøpsvideo i dag, og få lagt den ut på bloggen her i løpet av et par dager.

 

Nå kjenner jeg at jeg savner Chloe veldig. Gleder meg så til å hente henne etterpå. Det blir kos det! 🐶💗

5 kommentarer
    1. Hei, Stina! 🙂 Håper du koste deg masse i London. Jeg lurte på.. siden du er 160 cm når stoppet du å vokse? Jeg er 1.60 selv og lurer på om jeg vokser mer etter 3 år med mensen. Jeg er kun 12 år selv, da 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg