Shoppingdilla i Oxford street

Nå er jeg bare en kjapp tur tilbake på hotellet. Jeg shoppet så sinnsykt mye på Primark at jeg måtte bare innom hotellet for å legge fra meg alt. Takk gud for at Per Fredrik har gjort sånn at jeg kan ta med 20 kg ekstra bagasje for å si det sånn.. *shoppingdilla* Haha! 

Nå skal jeg bare freshe meg opp litt også skal jeg ut og shoppe litt mer igjen. Per Fredrik er fortsatt på jobbting så da blir det mer shopping på meg. 

Tidligere i dag var Per Fredrik og jeg, pluss et par venner av han, innom et sushi sted ved Oxford Street som var superclassy og fint. Men den menyen. Altså, ingen av oss skjønte noe som helst om hva ting var. Jeg endte til slutt opp med noe kind of innbakt kjøtt, som var veldig godt, og friterte grønnsaker som virkelig ikke var gode i det heeeele tatt. Haha! Men, kan ikke alltid ha flaks med maten vel!

Nå er det ut og shoppe mere. Følg med på snapchat, så skal jeg prøve å holde dere oppdaterte der! 

10 kommentarer

Siste innlegg