Å fikse på utseendet tar mye tid!

reklame

Wow! Jeg kan ikke tro at klokken snart er 21! Denne dagen har virkelig vært hektisk, og det er derfor jeg ikke har rukket å oppdatere dere før nå. Jeg begynte dagen rett før 7 med litt frokost og full sminking. Klokken 8 bar det rett på beauty behandlinger.

Først ut var refill av vippe extensions, deretter refill av akrylnegler på hender, og til slutt ble det pedikyr. Var ikke ferdig før klokken var over 13, så jeg var der noen timer for å si det sånn! Tar tid å fikse utseendet altså. Haha! 

Topp – HER  // Skjørt – HER

På vei hjem dro jeg kjapt innom kjøpesenteret en tur og kjøpte med litt ting jeg virkelig trengte til London turen i morgen, og jeg var ikke hjemme før i 15-16 tiden. Tar litt tid å kjøre overalt si. Heheh!

Med en gang jeg kom hjem måtte jeg bare sette igang med å filme og redigere en video som jeg måtte gjøre klar. Å lage videoer tar virkelig tid altså! Det er så mye mer som er med enn man tror. Er en grunn til at jeg ikke lager videoer hver dag for å si det sånn. Da hadde det ikke blitt så mye blogging. Haha!

 

Nå ble jeg nettopp ferdig med alt som måtte gjøres for i dag, og nå skal jeg bare en kjapp tur innom postkontoret og hente en ny krølltang som jeg er supergira på å teste. Også blir det kveldskos med Per Fredrik. Han skal lage middag i dag, så det gleder jeg meg til! 

20 kommentarer
    1. Må bare si at du ble utrolig fin med restylane i leppene. Det kledde du virkelig <3 bloggen din er super, leser den hver dag 😀

    2. Til ukens spm:
      Hvor lang tid bruker du ca. hver dag (i gjennomsnitt) på bloggen? Tenker ikke da typ all tiden du også bruker på å tenke på innlegg osv. Tenker mer på hvor mye tid du bruker når du fysisk jobber med bloggrelaterte ting.
      Hvor lang tid bruker du ca på de forskjellige blogginnleggene? (Hverdagsoppdateringer, sponsede innlegg, lange og dype innlegg, ukens spm, tips, life hacks osv)

    3. Hei Stina, når du bodde i Oslo, hvor var det du fikset neglene dine? For jeg vil ha akrylnegler på eid ( helligdag ), men vet ikke hvor jeg skal ta det fra, og vet ikke om hvilket sted er bra.. og må man bestille time?

    4. Vet ikke hvordan jeg skal si dette på en snillere måte, men Du burde starte med mørkere leppestift….

    5. Du kler fillers så utrolig godt 🙂 Bra jobba av hun som gjorde det. Og så blir jeg glad på dine vegne. Man kan se at du trives bedre, selv om jeg aldri har tenkt over at du kanskje hadde komplekser før. Jeg hadde så tynn overleppe at den forsvant bare jeg prata eller smilte. I dag har jeg vært og fylt for tredje gang, og jeg digger det 🙂 God natt!

    6. Hehe, ja det tar tid å få gjort unna ting 🙂
      Da er det jo bra du ikke har noen jobb som opptar masse av tiden din da, så du har tid til alt det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg