Har jeg tatt silikon?

De siste dagene har det tikket inn en del spørsmål her på bloggen og Youtube om jeg har tatt silikon. For meg er det veldig viktig å være åpen og ærlig om alle ting, og derfor vil jeg svare på dette spørsmålene i et innlegg siden det er en del som lurer. Nei, jeg har ikke tatt silikon. Det eneste jeg har “gjort” med min kropp er å ta Restylane i leppene. 

Puppene min har blitt litt større i det siste, så jeg skjønner at det kommer inn spørsmål. Men jeg skiftet p-pille merke for en stund siden, og det har gjort at de har blitt en del større. Spesielt rundt den tiden i måneden. Haha! Men ja, det er bare hormoner som er greia her. Det er ikke noe operasjoner eller noe sånt noe, så vet dere det!
 

20 kommentarer
    1. Du er sååå vakker, jeg blir satt ut hver gang jeg ser deg!!! Jeg er ikke imot silikon, men i og med at du har så fine, store boobs synes jeg det hadde vært unødvendig med silikon😘 Stå på med det gode arbeidet! Du gjør så mye fint som hjelper meg mye

    2. Hvordan var det å bytte ppille merke? Vurderer å gjøre det da legen min anbefaler det men er så redd for å få kviser/legge på meg. De jeg bruker nå har jeg nesten ingen symptomer ved, så lurer på åssen det er å gå fra et merke til et annet?

    3. Hei! Du er en fin jente og synes liker bloggen som du skriver en del bra.
      Likevel må jeg si at du har et alt for stort fokus på å vise frem kroppen din på denne bloggen. Du spiller på kroppen din (spesielt ved å vise mye kløft) på veldig mange av dine innleggene. Da sikter jeg til bilder tatt innendørs. Dette trenger du ikke. Du får kanskje mye klikk på bloggen din av dette, er vel derfor du gjør det.
      Er ikke dumt å gjøre det en gang i blant, men i svært mange av dine innlegg innendørs har du lite klær på og/viser MYE kløft. Husk på at de som leser bloggen din er for det meste jenter, spesielt yngre jenter. Du som blogger har et visst ansvar på å tenke på dette, og ikke fokusere for mye på kropp. Virker som du prøver å friste folk med å vise kroppen min, men dette er feil publikum til det.
      Jeg leser svært sjeldent bloggen din fordi jeg irriterer meg over dette, men ønsker likevel å skrive dette til deg da jeg lurer på om du tenker over hvilket budskap du sender ut til yngre jenter? Du er langt fra den verste, men du er absolutt en av de som fokuserer mest på kropp på topplisten på blogg.no. Det er ikke noe å være stolt av.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg