Sprek start på uken!

Tidligere i dag gikk jeg en skikkelig idyllisk powerwalk med Chloe og Per Fredrik. Vi har en strand som ikke er sånn superlangt unna der vi bor, som er så fin å gå ned til. Så vi gikk blant annet ned dit en tur.

Å være der er som balsam for sjelen. Det er så vakkert ved stranden, samtidig som at det aldri er noen der, så man er alltid i fred. 

Vi har flexibånd til Chloe som er 8 meter langt, som jeg dro helt ut og lot henge etter henne så hun kunne gå akkurat hvor hun ville på stranda. Gjett om hun koste seg! Hun løpte rundt og snuste overalt og syntes det var så spennende. 

Syns det er så deilig å starte uken (og egentlig dagen) med en slik tur. Jeg jobber jo mye forran pc’en og da er det så viktig å komme seg ut for litt frisk luft og bevegelse. Håper virkelig det blir fint vær fremover i sommer så vi kan ha mange flere slike turer! 


Rett etter turen gikk jeg over hele hagen. Jeg hadde egentlig tenkt til å bare luke litt i blomsterbedene. Veeeel. 2 timer etterpå så var alt gresset klipt, ugress fjernet og alle bedene renset. Whoops! Hehe! 

Håper dere får en fin uke, og husk å nye solen så fort den kommer. For plutselig er den jo borte igjen! ☀️

6 kommentarer
    1. Åh, så fine bilder! 😍
      Sparer du slik at du får den naturlige hårfargen? Ser etterveksten din begynner å komme og den hårfargen er så fin!

    2. Hei.. jeg lurte på om du kunne legge ut noen treningsvideoer på you tube. ❤️ Vis du kan eller no.. 😍😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg