Uken som gikk #21

Ukens kommentar
– Da jeg var på vei inn på en restaurant i går kveld med Per Fredrik var det en dame som stoppet oss og skulle snakke, fordi hun hadde sett oss på tv og diverse. Hun var litt full, men veldig koselig, og kom med tidenes skjønneste kommentar “Du er så pen at du ser ut som en alv”. Hørt noe så snilt? Hehe, det gjorde dagen min i alle fall!

 

Ukens beste treningsøkt
– Da jeg gikk lang tur i skogen med Chloe. Det er alltid de beste treningsøktene! Frisk luft, koble ut fra all teknologi og bare være i ett med naturen mens jeg trener, er virkelig oppskriften på de beste treningsøktene og hverdagslykke!

Ukens cravings
– Da jeg var i Oslo på tirsdag med søsteren min fikk jeg tidenes beste alkoholfrie drink. Det var en mango mojito med masse digg oppi! Den må jeg lære meg å lage, for den var helt amazing!

Er forresten drinken til venstre. Give meeeee!

Ukens innkjøp
– Har jeg shoppa noe denne uken? Det tror jeg faktisk ikke! Men jeg viste dere jo en del treningsklær tidligere i dag som jeg bestilte hjem for en god stund, så de kan dere se HER.

Ukens favoritt antrekk
– Det er uten tvil dette antrekket. Elsker den rosa jakken! Og high waist jeans med søt hvit topp passet perfekt sammen med den!

 

Ukens opptur
– Selv om Per Fredrik var borte flere dager denne uken har vi fått masse kjærestetid sammen, og det er så koselig! Vi har spist ute sammen flere dager, vært på kino og bowling, og i går var vi ute en tur på kvelden og drakk drinker sammen med Sebastian og Marthe Marie!

Ukens nedtur
– At Per Fredrik var borte fra tirsdag morgen til fredag kveld. Savnet han så utrolig mye!

 

Hvordan var deres uke?

13 kommentarer
    1. Nå som du har fylt leppene dine, merker du/per fredrik noe forskjell når dere kysser? 😛 Kanskje litt merkelig spørsmål, men jeg har så lyst til fylle leppene mine selv, men jeg vil jo ikke at det skal være “ekkelt” eller ubehagelig for kjæresten min å kysse meg 😀 Haha..

    2. Du er altfor pen! Og elsker at du oppdaterer bloggen din så ofte, bør være på 1.plass, du! :* Kan jeg spørre hva lengden er på dine hair-extensions? Og har du tape? Ha en fin dag vakre.

    3. Vet du tokk bort piercingen for en stund siden men det er fortsatt uvanelig å se deg uten den😂 Du er kjempe flink! Du er kjempe pen! Elsker deg💞😘

    4. Hei Stina! Jeg ser utrolig langt opp til deg😘Jeg begynnte å lese bloggen din, når jeg var 7 år gammel.
      Du er super pen.😘😘❤️💖PS: hvor mye sminke bruer du ??
      Jeg bare lurer. Du er så UTROLIG fin og ser veldig grei ut😘😘hilsen Julie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg