Redd for å være alene

Se hvem som endelig er hjemme igjen! Per Fredrik har bokstavelig talt reist rundt hele jorda de siste dagene, for å være med på et verdensrekordforsøk. Han og en gjeng andre har reist fra Afrika til Asia, Australia (Oseania), Sør Amerika, Nord Amerika og Europa, på kun 61 timer. Dessverre rakk de ikke det helt siste flyet med 4 minutter margin, så det ble ikke noe verdensrekord.

Men han fikk landet på alle kontinentene, han kom seg bare ikke tilbake fra Europa til Afrika. Det er litt av et opplegg han har vært med på, og dere kan jo tenke dere selv hvor heftig mange timer han har sittet på fly. Jeg syns en flytur på 5 timer er lenge. Da kan dere tenke dere å sitte av og på fly i 3,5 døgn. Herregud!

I går kveld kom Per Fredrik tilbake og jeg hentet han sent på kvelden på Gardermoen. Det var så deilig å se han igjen at det ikke finnes ord for det! Den siste uken har vi nesten ikke rukket å være med hverandre. Men nå er han endelig helt tilbake igjen, og godt er det! 

Jeg har forresten ikke nevnt noe om at han var borte nå, siden jeg fikk litt noia etter helgen som var. Da var han jo i Arendal og jeg sa på bloggen at han var borte. Men etter å få fått en del creepy kommentarerer her på bloggen + at politiet kom på døren valgte jeg å ikke si at han var avgårde denne gangen. Av en eller annen grunn har jeg blitt så husredd, og jeg hater å være alene her i huset.

Heldigvis hjelper det å ha Chloe som sier ifra om det er noen lyder + at vi har veldig mye sikkerhetstiltak. Men fortsatt er det veldig uggent og ekkelt når kvelden kommer og jeg er alene i huset. Jeg er sikkert ikke alene om å ha det sånn. Hehe! 

Nå skal Per Fredrik og jeg ut på lunsj  sammen med broren hans og kjæresten til broren hans, og det blir så koselig! 

 

11 kommentarer
    1. http://stina.blogg.no/1472376817_svar_p_restylane_rykt.html
      Stina, det virker at siden du tjener så godt som du gjør på bloggen og at du har lite å gjøre (du kan si hva du vil, men å blogge kan ikke regnes som en helt ordentlig jobb da du disponerer tiden som du vil) at det har gått litt galt et eller annet sted…
      Har du virkelig ikke annet å tenke på enn å fikse leppene og legge ut bilder hvor alle skal få se hvor “digg” du ser ut og så videre? Brystene, leppene, figuren din, deg og atter deg HELE tiden
      Hadde du alltid ønsket å være som en levende dukke? Fordi det virker at det er dette livet ditt dreier seg om…
      Og så må du i tillegg lage en egen video og flere innlegg og skryte av restylan du har nå fått i leppene?
      Er det virkelig nødvendig? Skal alle de små jentene ned til 10års alder sitte og tenke at de også skal ta det siden du syntes at det var SÅ BRA ?
      Jeg er en av de lesere som virkelig ikke liker bloggen di med tanke på hva du skriver om, men allikevel klikker meg inn ofte for å se om du kanskje kommer med noe meninsfylt snart…men det skjer jo nestes aldri…
      Kom igjen, Stina, finn på noe enn å sminke deg dagen lang og skryte av restylan leppene dine

    2. Syns du absolutt bør unngå å fortelle på bloggen når han er borte, det finnes så mange syke mennesker der ute

    3. Herregud Anna!! Skaff deg ditt eget liv å slutt å bry deg om hva Stina gjør hvis du virkelig syntes at alt hun gjør er så teit!! Skulle likt å sett at du hadde sagt dette face to face!! Håpløs oppførsel!

    4. Jeg bor alene i en leilighet og er ofte alene. Jeg er hverken husredd eller mørkredd, takk og lov for det. Jeg er en av de sære personene som synes det er godt å være alene. 🙂

    5. Forstår deg driiiitgodt. Var alene hjemme i natt. Hadde ingen som kunne komme til meg! Jeg bor hjemme og de her hjemme er på hytta. Så jeg måtte sitte våken i hele natt, sovnet i 5-tiden, da var det blitt nokså lyst ute. Jeg turte ikke å gå ned på do en gang. Er så utrolig husredd og hele pakka. Jeg vurderte å stikke ut og kjøre meg en tur helt til det ble morgen. Føler meg tryggere om jeg er ute å kjører!

    6. Er ikke husredd i leiligheten min, men når jeg er hjemme hos familien og de ikke er hjemme så blir det litt verre. Tror det går mest på størrelsen av huset, blir så stor overgang fra leilighet til hus

    7. Var mye hjemme alene da jeg bodde hos foreldrene (som har et stort hus) og slet ikke med å være husredd eller mørkredd heller. For meg har det ikke noe å si hvor jeg bor, enten i hus eller leilighet. Tror noen er mer husredde/mørkredde enn andre. 🙂 Jeg bor ikke i en leilighet i blokk. Det er et hus med to leiligheter og en bedrift.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg