Oppskriften på katastrofe

Skal jeg gi dere oppskriften på en mislykka dag? Start dagen med å stå opp supersent etter at du har slumret med 5 minutters mellomrom i 1,5 time. Deretter er det viktig at du ikke kommer igang med det du faktisk skal gjøre før du har gjort alt det du egentlig ikke trenger å gjøre.

Aka; viktig at du ser et par episoder av Kongen av Queens og gjør uviktig jobb først. Så mens du først sitter i sofaen kan du like gjerne bli så trøtt og slapp at det eneste du orker er å scrolle igjennom Instagram.

Vel. Det var sånn dagen min startet. Helt krise. Jeg har virkelig blitt et sånt menneske som ikke tåler å sove mer enn 6 timer, og hvis jeg ikke står opp grytidlig og er strukturert fra første sekund blir hele dagen helt på trynet. Altså, jeg skjønner ikke hvordan det fungerer altså. Men jeg blir så slapp og tiltaksløs om jeg sover for mye.

Altså, det er jo egentlig et super stort pluss. For da kan jeg bruke mindre tid på å sove. Men å sove er jo så sykt digg. Så de dagene jeg sover litt for mye, vel da går alt skeis. Haha! 

Etter altfor mange timer på sofaen der jeg ikke fikk gjort en eneste nyttig ting fikk jeg til slutt dratt meg ut på en skogtur med Chloe. Det gjorde virkelig noe med humøret altså! Før jeg dro ut følte jeg meg slapp, uinspirert og veldig tiltaksløs. Men så fort jeg kom meg ut i frisk luft og fikk beveget kroppen, da ble det en helt annen sak. Plutselig kom det masse idéer inn i hodet mitt, og jeg følte meg så mye mer inspirert! 

Ingen tvil om at trening, spesielt utendørs, er helt fantastisk for humøret. Så til alle dere som har en slapp og tiltaksløs dag; tving dere ut på tur. Det hjelper ut av en annen verden! 

11 kommentarer
    1. Det heter Skogstur og ikke skogtur, jeg la merke til at du sa det feil i videoen du la ut på mystory. Det skal altså være en S mellom skog og tur. = skogstur. 😉

    2. Hei Stina!
      Veldig glad i å lese bloggen din. Kom på at du og pelle K fikk lagd et smykke eller armbånd med kjærestenavnet deres. Klarer ikke finne dette innlegget igjen, kan du hjelpe meg? Har lyst til å lage et lignende til min kjæreste:)
      Stå på, du er kjempeflink!

    3. Haff, er blitt sånn jeg også! Er ikke jeg oppe og stelt senest i 09. tiden så blir jeg så giddalaus med alt resten av dagen, egentlig ganske kjipt. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg