Mer enn bare søsken

Før jeg skulle på behandling i går tok søsteren min og jeg turen innom Tijuana for å spise litt middag. De har virkelig amazing taco og sykt gode drinker. Siden jeg skulle på behandling og i tillegg valgte å kjøre bil, gikk jeg for alkoholfri drink. Men den smakte like godt som med alkohol aka insane god!

Det er jo bare en liten måned siden sist vi var i Oslo. Da var vi jo på Kiss konsert og koste oss masse!

Det er helt rart. Men etter at vi begge ble voksne har vi blitt mye bedre venner enn da vi var små. Altså, vi hang jo mye sammen og var gode venner når vi var barn. Men nå har vi liksom blitt mer venninner enn bare søstre, om dere skjønner? Hehe, litt vanskelig å forklare!

Men det er så deilig å ha en søster som står meg så nærme, for vi kjenner hverandre så utrolig godt, samtidig som vi alltid har masse å snakke om fordi vi ikke vet absolutt alt om hverandre. Det er rart det med søsken altså. Noen som kjenner seg igjen kanskje?

Sjekk så mye digg taco. Ah lord! 


 

Nå skal jeg lage meg litt sen middag også rydde hele huset. Har typ 5 IKEA poser med klesvask som jeg må rydde på plass *tihi* så jeg har nok å gjøre. Ønsk meg lykke til!

11 kommentarer
    1. Hei Stina og alle andre hundeelskere. Dette er veldig off-topic men: Du som er så glad i hunder og selv har fått oppleve gleden med en hund, kanskje du kan hjelpe oss med å hjelpe mamma, med å få råd til å kjøpe seg en nydelig hundevalp. Hvert øre teller. Stor klem! https://www.spleis.no/project/10307

    2. Du er heldig som har en søster. Husker da jeg var liten og spurte mamma om jeg kunne få en lillesøster, og fikk beskjed at fabrikken desverre var stengt😂 Drinkene og taco så yummi ut😋Lykke til med klesvasken, har alltid masse selv😄

    3. Har du fått duckface etter behandlingen du tok? Siden du ikke har lagt ut noen bilder? Antar at det var Restylane.. har lyat til å ta det selv, men gidder ikke se rar ut liksom :p

    4. Sandefjord-kristiansand tar 3 timer.. du brukte jo 3 timer til arendal sa du (dont know how), og det tar ca 45 minutter fra arendal til kristiansand.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg