12 Ting jeg vil gjøre i sommer

🇳🇴 Oppleve Norge. Vi bor i et så utrolig vakkert land, og jeg har sett så lite av det. Så denne sommeren har jeg virkelig lyst til å oppleve mer av Norge. Om du har noen tips til hva jeg bør besøke og se i Norge, setter jeg veldig stor pris på om dere deler tipsene deres i kommentarfeltet!

☀️ Sole meg masse utendørs. Jeg har blitt så ble i sommer, så det må jeg virkelig få gjort noe med! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

☀️ Utforske Sandefjord / Tønsberg og Larvik og bli kjent med stedene!

☀️ Grille på stranda under solnedgangen med Per Fredrik og / eller venner

☀️ Gjøre masse spennende sommer DIY prosjekter

🌸 Pynte verandaen skikkelig fin med masse blomster. Nå skal den snart males, og det gleder jeg meg veldig til!

🍹 Ha grillfester her hjemme med venner og familie.

💪🏼 Trene masse utendørs. Styrketrening i hagen / på verandaen og lange skogsturer er perfekt om sommeren!

🚴🏻 Sykkeltur. Jeg må virkelig få hentet sykkelen min som står hos foreldrene mine, så jeg kan begynne å sykle igjen. Det er så bra trening, samtidig som det er en perfekt måte å komme seg rundt og utforske Sandefjord på. Vurderer litt å kjøpe en ny sykkel så jeg kan ha en kurv til Chloe. Men det får vi se ann. Hehe! 

🌷 Fikse opp i hagen – Jeg har lyst til å gjøre det skikkelig fint ute i hagen og plante masse nydelige blomster. Det skal jeg virkelig begynne med asap!

✈️ Utenlandstur. Selv om jeg har lyst til å være mest i Norge i sommer skal vi ikke se bort ifra at det blir en liten tur til utlandet også. 

🐠 Besøke dyreparken i Kristiansand. Per Fredrik og jeg bor jo ikke mer en litt over 2 timer unna Kristiansand, så vi må virkelig få tatt turen til Kristiansand. Også må vi få sett den vakre sørlandsbyen mens vi først er der!

 

29 kommentarer
    1. Høres ut som en fin sommer!
      Det du kunne hatt ved sofaen på verandaen var to store grønne planter. Slik som de du har i stua! 😀
      Hvordan får du smiley på bloggen? Har skikkelig lyst på det selv, for bloggen ser mye mer livligere ut 😀

    2. Du kan dra til mardalfossen i eikestalen i nesset kommune jegentlig anbefaler å både bort til fossen det er som en eventyrlig dusj fossen er åpen fra 20 juni til 20 september tror jeg beklager skrivefeil er 11 år

    3. Æ bor i Bodø, og det e veldig fint her. Ligg omtrent en halvtime unna saltstraumen som e verdens største malstrøm. Men vil heller ambefal å kom hit på vinteren fordi da e det masse fint Nordlys her.
      Hvis du vil til et veldig fint sted så vil æ helt klart anbefale væsterålen. Der har de kritt hvite strender og helt nydeli natur😍 Vi e der hvert år.

    4. Du burde besøke Sandnessjøen på Helgeland i Nordland fylke. Der kan du se fjell og høre historien om fjellene.

    5. Vist du skal til Kristiansand Dyrepark vil jeg anbefale å vere der to dager fordi det er en stor park med masse gøy. En dag er ikke nok til å få se og gjort alt der.

    6. Jeg anbefaler Vesterålen ! Der finnes mange fine stefer i Melbu (de har kjemoefine fjell!), Sortland (blåbyen) , Bø og i tillegg så anbefaler jeg Lofoten!

    7. Den toppen var dritfin!!!!!!!
      Vet du hvor du har kjøpt den?? har leita etter en sånn men serr ingen har en så fin som den du har!

    8. hvis du har lyst til og ta en tur til telemark i sommer så er ikke det så langt unna 😛 her har vi fjeller og daler, bø sommerland, sluser som går fra skien og opp til dalen ( i dalen er det fint om du vil se store fine fjell, du kan dra til rjukan på tungtvannsfabrikken, til seljord og se etter ”sjøormen’æ thihi pluss masse, masse fin natur 😛

    9. Så fint at du skal dra til Kristiansand!😁 Det er en kjempe fin by. Jeg bor der selv altså, og anbefaler å dra i dyreparken og se masse søte dyr!🐯🦁 kanskje jeg ser deg😘

    10. Bor i Sandefjord selv, og det tar 3 timer å komme seg til Kristiansand. Som noen skrev over så er det lurt å ta en overnatting, så en slipper å stresse med å se alt på en dag.

    11. Du burde dra til kvitsøy i sommer ferien, det er litt utforvinner randaberg, som er vedsiden av Stavanger.

    12. Jeg vil anbefale Bergen. Det kan bli regn. Men da har de akvariet, vilvite, vannkanten… Og på Torggata har de masse sentre som f.eks. Sundt, Galleriet, Xhbition..

    13. Du burde absolutt besøke Nord-Østerdal! Der kan du gå perfekte turer i skog og fjell med Chloe og PF. F.eks Rondane osv! Hadde satt kjempepris på om du svarte på om du vet hvor det er!

    14. Kan absolutt anbefal dæ å reis gjennom heile Lofoten! E så mykje flott å se. Fjell, natur, feske og folke e så fantastisk. Bor sjøl på en liten plass i Lofoten og lika å reis rundt å se☺️

    15. Anbefaler Senja på fult😍 Det er utrolig hær! Og det er Senjatrollet som er et fjell som er laget om til et troll! Det er vakker natur å det tar ca 6-10 timer vist du vil se alt ❤️❤️

    16. Hei bor i kristiansand,ish. Elsker dyreparken og vil anbefale kaptein sabeltannshow første kveld, og gå rundt i parken dagen etterpå. Et annet sted er sørlandsparken(sørlandsenteret)! Det er DET SENTERET I NORGE MED FLEST BUTIKKER(OG STØRSTE TROR JEG❤)

    17. Du burde reise til Kragrø og ut på foreksempel Jomfruland. Det er utrolig fin og flott, reis ein dag med fint vêr. Og det ønske ditt med at du ville grille på stranda, det kan dere gjøre der!!

    18. Hei så mye gøy du hadde tenkt!! Vil anbefale Ula! Det er rundt et kvarter fra Sandefjord og er sååååå fint!!! Skikkelig sommer-paradis med strand og veldig fine og gamle hus! Det er en fin plass å bare gå litt rundt og gå tur🌸🌸 I Sandefjord bør du gå på Isbaren!! Det er veldig god is der i alle smaker! Det er veldig fint og det er 50-talls tema. Forresten kan Ula være en veldig fin plass å ta sommer bilder! Dere kan gå tur med Chloe eller ligg på sand stranda og kjøpe is og drikke i kiosken! Bare sier du må må må til Ula!!! Håper på svar og at du vil og liker tipset! Hadde vert veldig gøy viss du skulle dit om du la det ut! Ta gjerne en tur opp til Ula-Brand!! Liten ås som tar 5 min å gå opp på. Jeg var her en uke i fjor sommer og det er helt amezing👍🏻✌🏼 Enjoy your summer👙🐳☀️

    19. Anbefaler Trollstigen❤️ Fantastisk tur med flott utsikt og fin restaurant på toppen! Masse turløyper der også❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg