Selv om bursdagen endte med politiet..

// reklamelink

Selv om kvelden i går endte med politibil på døren hos meg kl 05:00 om morgenen, var det fortsatt en veldig fin kveld! Vi startet kvelden hjemme hos Camilla der hun og Trine feiret bursdagene sine. De disket opp med massevis av fantastisk god mat, kaker og punsj. Selv om det ikke ble noe av sistnevnte på meg, siden jeg kjørte bil. Men det ble masse god mat og kaker.

Toppen min finner du HER

Siden temaet for kvelden var blomster hadde de pyntet opp med masse blomsterpynt overalt, og jeg syns det var så koselig at de faktisk hadde gjort skikkelig mye ut av feiringen. Det er så mye koseligere å komme på en bursdag når noen har virkelig tatt seg tiden til å lage masse tapas og pynte opp. Så det var virkelig koselig! Selv har jeg mye å lære her.

Jeg er virkelig den typen som bare bestiller noen pizzaer og slenger en pose potetgull på bordet. Uffameg! Så her må jeg la meg inspirere av jentene! 

Utover kvelden ble det bussturen, beerpong og masse andre morsomme leker og morro. Litt (les mye) dansing ble det og, og ekstra gøy var det når vi hørte på sanger som var inn da vi var fjortiser. Spice Girls, Shakira og Snoop Dogg er alltid slagere, hehe! 

Vannmelon geledrink! 

Senere utover kvelden dro vi ned til Drammen og ut på et av utestedene som heter Z. Eller er det Brask og Bramm nå? Jeg vet ikke helt jeg. Haha! Ekstra gøy var det at søsteren min var også ute sammen med venninnene hennes, så da ble vi en veldig stor jentegjeng sammen. Er jo så morsomt når man er en stor jentegjeng som kan dra ut sammen og feste, for da er det mye morsommere når man danser på utestedene. Hehe! 

Jeg kom hjem rimelig sent i går og bare litt etter at jeg hadde kommet hjem var politiet på døren. Skrev mer om det tidligere i dag, så du kan klikke deg inn HER og lese om det. 

Nå skal jeg spille litt Trivial Pursuit med skatten min, så da blogges vi mer i morgen! 

7 kommentarer
    1. Hei stina, jeg digger deg veldig! Jeg har en youtube kanal jeg og, og jeg lurte på om du hadde lyst til å si på enten videoene eller bloggen din att jeg har en youtube kanal, du kan si søk på falske negler for nybegynnere, jeg har mange venner som er interessert i det samme som deg, så jeg vil samarbeide med deg. Håper du svarer, digger deg

    2. Hei stina! Jeg har en youtube kanal jeg også, og jeg har lyst å samarbeide med deg! Jeg lurte på om du vil si på videoene dine eller bloggen din att folk kan søke på ( falske negler for nybegynnere) please! Og jeg kan godt si på videoene mine att du er en youtuber også, så samarbeider vi på en måte. Vet ikke om du vil men gjerne si i fra her eller på instagram om du vil eller ikke, er forresten stor fan avdeg, du har lært meg mye om sminke og tips! 🙂 klem fra Aleksandera

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg