Ukens spørsmål #162

// reklamelink

Kunne du tenkt deg å være med i Paradise hotell hvis du ikke var sammen med Per Fredrik?
– Nei, absolutt ikke. Jeg så på Paradise da jeg var typ 18 år gammel og syntes var lættis. Men jeg kunne aldri i livet mitt tenkt å vært med. Det er virkelig ikke noe for meg i det hele tatt.

 

Hvor er skjørtet fra? Sykt fint!
– I know, ikke sant?! Det er så fint! Har nettopp kjøpt det, og du finner det HER

Hvor mange måneder sammen tok det før du og PF fIyttet sammen?
– Vi ble sammen i september 2015, og i januar 2016 begynte vi å lete etter hus som vi kunne kjøpe. I mars fant vi drømmehuset og vi flyttet inn 1 juni 2016. Så det tok 9 måneder før vi flyttet sammen, men vi så på hus sammen allerede etter 4 måneder. Som egentlig er ganske tidlig i forholdet, men vi visste at vi skulle være sammen for alltid og at vi var rette for hverandre så det var helt perfekt tid for oss.

Hvor mange måneder er Chloe?
– Hun er snart 11 måneder. 16 juli blir hun 1 år gammel. Lille bærta begynner virkelig å bli stor!

Hva synes foreldrene dine om Per Fredrik?
– De digger han! Per Fredrik er jo veldig snill og morsom, og det er virkelig noe foreldrene mine har merket. Hehe!

Hva er bedre og verre med livet ditt nå sammenlignet med for to år siden?
– Alt. Rett og slett. Hehe! Jeg har en fantastisk kjæreste (hadde ikke det for 2 år siden, heeehe), et stort og fint hus, en søt hund, jobben min går mye bedre, og alt er generelt mye bedre. Så kan virkelig ikke klage!

 


Toppen min finner du HER

 

Når kommer det fler hverdags vlogger? Det skulle jo bli mer vlogging
– Det kommer! Jeg har dessverre ikke rukket å gjøre det så mye som jeg vil, men jeg skal virkelig prøve å gjøre det mer fremover. Jeg vlogget jo 17 mai, og en lørdag + en oslo tur for en måneds tid siden, + en del andre vlogger, som du kan finne på youtube kanalen min “stinablogg”. Så om du ikke har sett de, kan du jo sjekke ut de!

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

22 kommentarer
    1. Har du gjort deg noen tanker om minnekonserten til Ariana Grande i Manchester Idag? Altså om artistene og terrorangrepet.

    2. Så bra du lager vlog fra opplevelsen din med restylane! Det at du ikke gjør det alle andre mener er riktig, og at du stoler på deg selv, er så viktig! Det skulle ha vært flere som deg, som ikke gjør det alle andre vil, men som forstår at det er en egens mening som teller! At man ikke bryr seg om hva alle andre skulle tenke om deg. Det er så fint at du også er ærlig om dette. Det at folk skriver at de mister respekt for deg er bare helt latterlig. Litt restylan i leppene definerer deg ikke som person. Jeg har veldig stor respekt for det, Stina!

    3. Kan du ha ein video på bloggen eller på YouTube bor du prøver barnehagen spill på kizi (det er ein nettside)

    4. Hvordan får du det til slik at beautyblenderene dine ikke blir fulle av zalo etter at du har vasket dem? Jeg har brukt den metoden du bruker og ender opp med beautyblendere som er fulle av zalo. Når jeg skal bløte dem så kommer det bare ut masse zalo… Jeg skviser også ut alt jeg klarer, men føler den fortsatt er full av såpe

    5. Bra svart! 🙂
      Du som har vært mye på reiser og turer osv, har du noen tips til spa som ikke er så alt for dyrt? Jeg og forloveden min vil ha en kjærestetur før den lille kommer i September, vi begge er helt clueless når det kommer til dette. 😛

    6. Kan du lage noe sånn peotalk ting, eller sånn venninnesnakk der du prater om alt mulig i en jentes liv?
      Du har lagd sånn før, og det hjalp veldig som en storesøster for meg. (Som ikke har noen søstre)

    7. Ikke nødvendigvis spm til neste uke, men noe jeg lurer på uansett! Vi skal male stua og kjøkkenet, og jeg har lenge lett etter nøyaktig samme farge som du har på veggen på kontoret ditt (og/eller i stua?). Har du fargekoden på denne/disse fargen? Setter stor pris på svar 😀

    8. jeg lurte på hva du studerte på vgs og om du har studert noe etter det eller om du har lyst til å gjøre det en dag? og hva ville du jobbet med hvis du ikke blogget?

    9. Kan du linke til hvor du kjøpte selvutløseren som du bruker til å ta bilder med? har sett etter en overalt…

    10. Til neste ukens spørsmål:
      Hvordan var det for deg å reise til london med tanke på alt som har hendt der den siste tiden?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg