Klar for bursdag!

// reklamelinker

Nå står jeg på farten her, og skal snart kjøre avgårde til Drammen. I kveld skal jeg i bursdag til Trine og Camilla som er to gode venninner fra Drammen. De feirer 23 årsdagene sine, og da skal vi feire det i kveld. Vi blir en god jentegjeng hjemme hos Camilla, så det blir veldig koselig!

Temaet for kvelden er blomster, så derfor gikk jeg for den nye blusen min med masse blomster på. Jeg vurderte å ta på blomsterkrans også, men den eneste jeg hadde som matchet antrekket var ikke noe fin på meg i det hele tatt. Jeg så rett og slett skikkelig flat og rar ut i toppen. Så den droppet jeg. Hehe! 

Bluse – HER  //  Skjørt – HER  //  Sko – HER  //  Veske – HERFRA  //  Klokke – Daniel Wellington  // Kjede – HER

 Nå må jeg nesten stikke før jeg blir for sent ute! Skal prøve å holde dere oppdatert på snapchat utover kvelden. Så følg med der! @stinablogg forresten om du ikke allerede følger meg! 

 

9 kommentarer
    1. Så fIott antrekk! Du får kose deg masse i kveId 😀 jeg har foresten et spørsmåI, som jeg tror kanskje du har svart på det før men så kIarer jeg ikke og finne igjen innIegget. Hvor mange måneder sammen tok det før du og PF fIyttet sammen? 🙂

    2. Så fin du er <3
      Jeg lurer på en ting: Når du tar Restylane, kan du skrive et helt innlegg om det? Med før-etter bilder, pris, osv. Jeg har vurdert lenge å ta det selv, og det hadde vært fint om du kunne dele noen erfaringer rundt temaet den dagen du selv får det. Btw: Jeg synes absolutt ikke at du trenger det, og jeg synes leppene dine passer til ansiktet ditt. Jeg vet at jeg ikke "trenger" det selv, men jeg har lyst til det, for jeg synes leppene er for små i forhold til resten av ansiktet. Du vet, det er sånne ting man får for seg... 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg