12 Sommerkjoler til under 400,- kr

// reklamelinker

Nå som det er sommer og sol er det på tide å legge vekk de åletrange jeansene, og kaste på seg en sommerkjole! Jeg elsker å gå med kjoler om sommeren, da det er både super behagelig (tommel opp for det!) også er det så fint! Det eneste problemet mitt er at jeg altfor ofte kun finnes partykjoler i klesskapet mitt, og det blir litt overkill å bruke midt på dagen.

Jeg vil pynte meg opp med kjole, samtidig som jeg ikke liker å være for pynta. Om dere skjønner? Derfor har jeg virkelig søkt rundt på nettet i dag tidlig etter noen skikkelig fine hverdagskjoler. Blomsterprint og olastoff virkelig store i motebildet i sommer, så det går mye i det temaet. Selv elsker jeg spesielt blomsterprint, da jeg syns det er helt nydelig og det gir det lille ekstra til en hverdagskjole, uten at det blir for mye. 

Jeg har funnet 12 forskjellige kjoler – alle koster under 400,- kr – og jeg tenkte jeg kunne dele de med dere! Jeg tipper jeg ikke er den eneste som syns det er vanskelig å finne en kjole som man kan bruke til skole, jobb, på stranda eller på kafé med venninner. Linker til kjoler er under hvert bildet! 


Rød-blomstrete kjole 349,- kr – HER  //  Blå kjole til 199,- kr HER  //  Hvit og blå kjole til 299,- kr HER


Blå off-shoulder kjole til 349,- kr HER  //  Blå print kjole til 299,- kr HER  //  Blomstrete kjole til 299,- kr HER

 

Blomstrete kjole til 329,- kr HER  // Hvit kjole med broderte detaljer til 399,- kr HER  // Svart og grønn-blomstrete kjole til 199,- kr HER 


Rød-blomstrete kjole til 199,- kr – HER  //  Olakjole til 199,- kr – HER //  Blå-blomstrete kjole til 399,- HER

 

🍍🌺☀️🍉

3 kommentarer
    1. Hvit og blå kjole til 299,- likte jeg veldig ❤ Men det var ellers veldig mange flotte kjoler her, den Hvit kjole med broderte detaljer til 399,- likte jeg også godt 🙂 ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg