Innkjøp fra Gran Canaria!

affiliatelinker

Da jeg var på Gran Canaria ble det mye soling og seightseeing. Men jeg fikk tid til å shoppe litt også! Jeg fant meg blant annet en superfint rosa veske og lommebok sett, som jeg bare måtte kjøpe med hjem!

Jeg har lenge sett etter den perfekte rosa vesken jeg kan bruke til hverdag, og endelig fant jeg den! Så dere kan tro jeg ble glad! Vesken og lommeboken er forresten fra Guess.

Tunika – HER  //  Belte – HER

I tillegg til det fant jeg også to nye skinnjakker. Den ene er svart og skikkelig 70 tallsrocka. Jeg digger den! Den skriker festival, rock´n roll og sene sommerkvelder. Den kommer til å bli brukt mye! 

Den andre skinnjakken er en ny rosa skinnjakke. Haha, jeg har dilla på rosa. Det kan jeg lett innrømme! Den er fra Zara, og jeg elsker snittet og fargen på den. Snittet gjør at den slutter akkurat perfekt på hoftene og gir et veldig fint og feminint snitt, samtidig som den passer meg som er lav veldig bra. 


 

Som dere ser ble det ikke så mye shopping på Gran Canaria. Det ble heller kvalitetsshopping, og det er jo så mye bedre! Har jo et helt rom fullt av klær her hjemme (bokstavelig talt), så da er det mye smartere å kjøpe ting jeg faktisk kommer til å bruke mye versus ting som bare tar opp plass. Hehe! 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg