Ukens spørsmål #161

// reklamelinker

Kan du legge ut intervjuet fra God Kveld Norge her på bloggen?
– Det har jeg dessverre ikke lov til. Men det er tilgjengelig på TV2sumo så det er bare å se det der. 

Kan du ha NY housetour når soverommet er ferdig?
– Ja, det kan jeg ha! Soverommet er nesten ferdig. Eller, vi mangler ny seng da. Men det er sånt som vi aldri får somlet oss til å kjøpe! Hehe! Men jeg skal lage ny housetour snart uansett, siden det er så mye som er annerledes siden sist gang jeg lagde housetour!  

 

Hvor er badedrakten fra? Digger den!
– Det er vi to om! Elsker at den er så sporty og kul. Også er den sååå mye mer behagelig å bruke enn en bikini. Jeg har kjøpt den HER. 

Hvordan reagerte vennene dine når du begynte å blogge?
– Det er jo veldig lenge siden jeg begynte å blogge, så jeg husker ikke heeeelt. Men det jeg husker var at det var veldig mange som var skeptiske i starten, helt til de så hva jeg fikk til. Hehe! De vennene jeg har nå er så vandt med at jeg blogger at de gjør ikke noe ut av det når jeg drar opp kameraet for å ta bilder eller filme. Så det er veldig digg! 

 

Hvor kjøper du hundeutstyr til Chloe?
– Det meste av utstyret hennes har jeg kjøpt på “Førstadheimen for & utstyr”. Der har de alt man trenger til den lille, inkludert masse kjoler og stæsj til små hunder. Elsker at man kan kjøpe alt fra bryllupskjole til regndress til den lille der. Har også kjøpt noe på eBay, men syns det er har en del dårligere kvalitet. Så det kommer helt ann på hva man skal kjøpe. 

 

Du har nevnt i flere innlegg at du har vondt i kroppen når det er kaldt, har du undersøkt dette eller evt dratt til legen for å se om det er noe galt?
– Nei, det har jeg ikke. Er så vandt med at leger ikke gidder å sjekke opp ting ordentlig når jeg har et problem, at jeg har gitt litt opp å spørre om noe som helst egentlig. Men nå har jeg en ny lege som faktisk er ganske flink, så jeg burde virkelig sjekke det opp nå! Er jo ikke helt vanlig å få skikkelig vondt i kroppen bare det er kaldt ute.. Tipper det er noe med leddene mine, siden det er flere i familien som sliter med vondt i leddene sine når det er kaldt. 

 

Hvordan funker treningsklokken din?
– Jeg kjøpte ny treningsklokke for en liten stund siden, og helt ærlig; jeg er så avhengig av den! Har prøvd flere apper og treningsklokker før, men ingenting har gitt meg så mye motivasjon til å trene og være aktiv som denne! Den er behagelig å bruke, så jeg har den på hele dagen og om natten. Jeg tar den kun av når jeg dusjer egentlig. I tillegg er den veldig fin, så den passer sammen med de fleste antrekk, og ser egentlig bare ut som et fint armbånd og ikke en giga treningsklokke!

Den måler alt ifra pulsen din, hvor mange skritt og kilometer du går hver dag, til hvor mye du sover. Jeg syns det er skikkelig spennende å se hvor mye jeg faktisk har sovet, og hvor mange ganger jeg våknet opp i løpet av natten. Man kan også skrive inn hvilket mål man skal nå hver dag, og da kan det for eksempel være å gå 5 km eller 10’000 skritt. Alt ettersom hva du vil. Kan absolutt anbefale dere som vil bli mer sporty og faktisk se hvor flinke dere er til å kjøpe en slik klokke, for den er amazing!

Du finner klokken jeg bruker HER, og andre klokker fra samme merke HER


Genser – HER  // Bukse – HER  // Veske – HERFRA  
 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

22 kommentarer
    1. Det du skriver om at du får vondt når det er kaldt høres ut som Revmatoid artritt(leddgikt), og spesielt dersom det ligger i familien din å ha leddgikt. Du er jo ganske ung til å få det, men jeg ville absolutt ha sjekket det opp med legen din, og sagt at det ligger i familien din osv. Og at du ønsker å bli sjekker for det😊 Ellers så vil jeg tipse deg om at dersom du får disse smertene i hendene eller føttene så kan du ta ris i en bolle, varme det i mikroen og så ha føttene/hendene nedi, det ska gjøre veldig godt😊

    2. Hei, med snakk om at man har vodnt når det er kaldt eller mye være skifte i en perioder; er egentlig ikke noe å gå til legen. Jeg har det, og har akkurtat fylt 19 år. Har alltid fått vondt i kropen, særlig leddene mine. Kneer ankler og albuer er der jeg kjenner det mest når det er kaldt/ vinter, men får også vondt i musklene og. Men det betyr nødvedigvis ikke at det er noe galt. Rundt leddene så har man en væske som er med på å beskytte/holde dem på plass (eller noe). Når det blir kaldt ute, blir også denne væsken også kjølt ned; og det er defor mange får vondt når det er kjølig. Det letteste man kan gjøre er å kle på seg mer rundt utsatte steder eller holde seg innendørs på de verste dagene. Det er jeg gjør i hvertfall. Og det helper mye med de få tiltakene!

    3. Så bra innlegg.
      Her er mine spørsmål til neste uke.
      1. hvor mye fritid har du og Per Fredrik sammen?
      2 Kunne du noen ganger tenkte å ha en annen hårfarge en sort?
      3. Når pleier dere å legge dere og når pleier dere å stå opp?

    4. hei stina! jeg leser bloggen din fordi du er så flink å trene og spiser sunt og sånn, jeg vil også være sunn og fit! men så så jeg deg på en burgerking reklame på facebook. spiser du ofte hos burger king? hvor ofte i måneden tror du man kan spise der før man begynner å legge på seg? jeg er kjempegla i burgere og chips og milkshake men folk sier det er usunt og jeg vil ikke bli tjukk eller få diabetes.
      håper dette spørsmålet kommer med på neste ukes spørsmål! digger bloggen din du er best ❤️

    5. Hei Stina! For en stund tilbake laget du en video “sminke for nybegynnere”. Så jeg lurte egt på om du kunne lage en video “sminke for viderekommene” elns?
      Digger bloggen din!

    6. jeg lurte på hva du studerte på videregående og har du studert noe annet etter det eller har du tenkt å gjøre det?

    7. Jeg hadde mye problemer med leddsmerter før, mest om vinteren. Utallige besøk til legen, men de fant ikke ut av noe. Sluttet å spise kjøtt/melkeprodukter og har ikke hatt vondt siden 🙂

    8. Hei, jeg bare lurer litt på hvorfor du har sagt du ikke vil vise huset ditt utenfor, når God Kveld Norge gjorde det? Digger deg Stina!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg