Hvordan trene gratis!

affiliatelink

Nå som det endelig er fantastisk vær ute, er det virkelig ikke noe vits i å betale for og stå inne på et svett treningsstudio. Selv liker jeg å ha valget mellom å dra på studio og kunne trene ute. Men når solen skinner er det ingenting som er bedre enn å trene ute.

Å trene ute kan bety så mangt. I dette innlegget tenkte jeg å gi dere noen tips til hvordan dere kan legge opp treningsøktene utendørs i sommer! 

Jakke – HER 

Fjelltur – Ta med deg kjæreste, hund, venn eller bare gå alene opp i fjellet og kjenn det brenner i lårene når du går oppover de bratte bakkene. Desto mer fantastisk blir det å nyte utsikten når du kommer til toppen.

 

Yoga – Selv skal jeg begynne å gjøre masse yoga fremover, og det kommer jeg til å gjøre bade i hagen og på verandaen. Ta deg gjerne en 15 minutters yogaøkt med en gang du har stått opp så du får en god start på dagen. Bonus; gjør det mens solen går opp. Ingenting er mer zen enn det! 

Stranda – Å løpe i sanda på stranda er virkelig en cardio som du kommer til å kjenne! Legg gjerne løpingen til dager hvor andre er på jobb, eller etter klokken 17-18 da det er litt færre folk på stranda.

 

Styrke – Ta med deg yogamatten ut på verandaen eller i hagen, og gjør styrkeøvelser der du bruker kroppen som vekt. Øvelser som er geniale til dette er; knebøy, push-ups, planke, sit-ups, leg-ups. 


 

Joggetur – Noen ganger kan det være så enkelt som å bare slenge på seg treningstøyet og løpe hjemmefra / eventuelt fra en skogsti. Ta gjerne med vannbelte så du ikke blir dehydrert når du løper ute i solen! 

 

Hvordan liker du å trene om sommeren?

9 kommentarer
    1. Kan du skrive en liste over gode trening’s sanger? Klarer aldri å finne sanger❤️ Elsker deg stå på med det du gjør❤️

    2. Hei
      Jeg bare lurte på om man trenger solkrem når man har på sminke, og hvis man må det skal man ta det på for eller etter man har sminket seg?

    3. Anonym: Det kommer veldig ann på. De fleste foundations og primere av kvalitet har SPF i seg, så da er det ikke nødvendig. Men om det ikke har det, bør du ta på solkrem før du sminker deg 🙂

    4. Nå fikk jeg lyst til å trene 💪🏃 noen tips til å gå ned i fett prosent / mindre bein ??🐶😃 ( er ikke overvektig men synes jeg har litt store ben)
      Du er SUPER TIL Å BLOGGE !!!! 😃😃❤️

    5. Så gode treningstips 🙂 Jeg må bare knø meg til å komme meg i gang med treningen, 6 mnd siden fødsel å har vært klar lenge, men det er liksom bare det å komme seg til det punktet å trene, nå triller jeg turer hverdag, å det er jo en fin trening i seg selv, men kjenner jeg savner styrken litt 🙂
      Så dere på god kveld norge, kjempe fint intervju 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg