Jeg fikk helt sjokk!

Jeg fikk virkelig et sjokk da jeg gikk ut av taxien hjemme i går. Hagen vår hadde grodd helt igjen! Da vi reiste for en uke siden var det helt normalt. Men i løpet av den ene uken vi var borte har det blitt totalt kaos! Gresset har grodd typ 20-30 cm og alle blomsterbedene er helt igjen-grodd.

Jeg hadde jo egentlig planer om å ansette en gartner for å fikse alt sammen. Men siden dette kom mildt sagt veldig brått på har jeg ikke fikset noen som helst til å gjøre jobben. Så da får jeg bare brette opp rosablogger-ermene mine og gjøre jobben selv!

Jeg gjorde det jo i fjor, så da bør jeg klare det i år også. Hvem vet, kanskje jeg ender opp med å gjøre det skikkelig fint? Hey hey! Det hadde vært noe det! 

Jeg kom på noe i stad. Jeg har vel nesten ikke vist dere hagen våres! Jeg vet jeg har vist noen få sneakpeaks her og der. Men det er vel det? Så hvorfor ikke vise den nå som den er på sitt verste? Hahaha! Jeg elsker før – og etterbilder så da blir dette førbildene. Jeg har tenkt til å shine opp skikkelig her, plante en del nye blomster og kanskje noen busker / trær. Så nå får dere virkelig sett hele forvandlingen. Skal oppdatere underveis på hvordan prosjekt hage blir! 

Den store buksen til høyre er peoner. Gjett om den kommer til å bli fin når den blomstrer! Gleder meg virkelig til det! 

Her kommer det massevis av markjordbær. Det er jo så godt! 

Her er forresten hundegården til Chloe. Den er det flinke Per Fredrik som har laget til henne. Siden det sitter fast i verandaen, og vi ikke har noen åpninger på verandaen kan hun gå fritt ut dit hele tiden. Det var virkelig en lifesaver når hun var baby og skulle tisse 25 ganger om dagen.. 

Nå får jeg komme igang med dette hagekaoset. Ønsk meg lykke til! 

8 kommentarer
    1. Oi, så grønt å fint det var, til tross for at det hadde vokst utrulig mye 😛
      Her er ikke gresset grønt enda, å fullt av snø på fjellene, men satser på at det blir sommer snart 🙂 Er meldt snø å styr til uken, så da får vi bare skifte til vinterdekk igjen 😛
      Men som jeg bruker å si, vi vet hvor vi bor 🙂
      Lykke til med hageprosjektet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg