Plutselig kom det NAKNE menn!

// reklamelinker

I dag har vi vært i ørken en tur og dere kan tro vi fikk litt av et sjokk! La meg starte fra begynnelsen. Vi hadde pakket med oss litt mat og drikke for å ta en liten tur ut i ørkenen som er rett ved hotellet. Siden hotellet ligger såpass nærme ørkenen er det jo et must å få med seg! Så vi dro inn og gikk langt. Flere kilometer inn for å ta noen kule bilder. Må jo ta litt bilder når man først har en så kul mulighet!

BadedraktHER  //  Solbriller – HER

 

Etter vi hadde tatt noen bilder der det kun var ørken gikk vi litt lengre sånn at vi kunne ta noen bilder ved noen kaktuser som var like ved. Vi nærmet oss kaktusene og da vi var kanskje 5 meter unna, popper det plutselig frem en naken mann og den nakne kona hans. De bare gikk hånd i hånd bortover kliss nakne! Altså, hva er greia med det?? 

Vi hadde ikke sett et eneste skilt og noe nudist-greier inne i ørkenen så ingen av oss skjønte noe som helst. Vi gikk rimelig fort bort fra det stedet, men før vi rakk å snu oss var det enda flere nakne menn rundt oss. Altså, er det mulig eller? Har vi havnet mitt inn i ett nudist-treff eller hva skjer? De poppet frem fra buskene og poppet inn i andre busker, og det var ikke bare 2-3 stykker. Det var rundt 20 stykker som tuslet rundt kliss nakne. 

Personlig er jeg veldig lite for nudist greier der det ikke er nudist-strand. Jeg syns man skal ha på seg klærne sine, og dekke til sine deler. Tenk om vi hadde hatt med oss barn også plutselig hadde det kommet masse gamle nudister!? Nei uff. Det er virkelig ille altså! 

Det siste jeg er interessert i er å se masse nakne mennesker! Dere kan tenke dere jeg fikk tunnelsyn rett ned mot sanden for å si det sånn mens vi pilte avgårde og vekk fra de nudistene! 

16 kommentarer
    1. Lurer veldig mye på hvor du redigerer bildene dine og hva redigeringsprogrammet heter? Elsker bloggen Stina 😉

    2. Det har alltid vært nudist-strand i den ørkenen. Det står skiltet også, men man ser det kanskje ikke hvis man går en annen vei enn vanlig 🙂

    3. Mer eller mindre hele Maspalomasørkenen er nudiststrand. hvis du går fra strande er det masse tau der, innenfor der er det nudiststrand, det står det hvis du googler litt, og hvis du ser på skiltene!

    4. Var i samme ørken! De er nudister ja, og ørkenen består 50% av nudister😅 De er oppmerksomhetssyke

    5. Skjønner det du mener ang at nudister holder seg til “godkjente” områder. Kanskje disse menneskene tenkte at de ikke ville møte på noen langt ute i en ørken. Men tenk å ha med barn? At at barn (uansett alder) opplever nakenhet på denne måten (ingen form for seksuell setting, kun nakne kropper som går rundt), er overhodet ikke farlig. Jeg er selv mor, og mine barn har lært at nakne menneskekropper er helt naturlig. Men i dagens samfunn har enkelte det vanskelig med å skille nakne kropper og seksuelle handlinger/settinger. Så fort enkelte ser eller hører ordet naken, tenker de kun sex lang vei. Dette er to forskjellige ting (de hadde vell ikke seksuell omgang rett foran dere?) nei, dere var alene ute i en ørken som du sier, og disse menneskene hadde nok heller ingen planer om å møte på andre mennesker der ute 😉 nakne kropper er helt naturlig, og ikke farlig for verken barn eller voksne. De streifet jo ikke nakne rundt i folketunge områder, og som voksne mennesker, er vell ikke dette noe å lage en sak om?

    6. Det er sånn det er i ørkenen i gran canaria! Husker når jeg var på ferie med familien når jeg var 8, så var vi i ørkenen og gikk forbi to menn som hadde sex.. Da ble vi mildt sagt overrassket! Husker selv at det var nakne folk overalt i ørkenen.. Vet ikke hvorfor det er sånn

    7. Jeg er selv 18 år, ikke nudist, men jeg er ening med at det ikke trenges å lage noe stort oppstyr ut av dette. Klart dere ble overrasket av å ha møtt på en gruppe nakene mennesker, men som tidligere kommentarer sa; var dette et område for nudister. Så da er det vel dere som overså et skilt/ikke la merke til at området var avgrenset. Jeg syntes selv at man skal klare å skille mellom seksuelle handlinger og nakenhet. Nudisme, eller naturisme som det i dag heter, er en ikke- seksuell livsvei. De er IKKE oppmerksomhetssyke. Naturister er ofte opptatt av psykisk og fysisk helse, som går inn på at de ikke skal bruke rusmidler, mange trener aktivt og med sin nakenhet; føler de at de er nærmere naturen-filosofien går ut på dette. De gjør det for sine egne grunner, og jeg syntes man skal respektere det. Derfor syntes jeg det er uvoksent at du presenterer naturismen på denne måten. For mottakeren høres dette som om du har et negativt syn på naturistene. Kanskje du har det, hva vet jeg, men jeg syntes at man skal klare å holde seg på et nøytralt nivå. Særlig når man ikke forstår livssynet selv. Dette hørtes fordomsfull ut. Jeg er sikker på at naturistene ville være like mye i fred som du ville. Så dette var vel egentlig ikke noe å bli ubekvem av.

    8. Helt enig, er jo en grunn til at det er nudist strender, byer osv. Synes ikke det passer seg i det vanlige offentligheten eller rundt barn i det hele tatt. Tror jeg hadde blitt veldig satt ut selv og gått derifra. 😛

    9. Altså, om et barn ser en naken person, så ser jeg ikke helt problemet med det. Jeg så foreldrene mine nakne til jeg var oppimot 6 år? OG uansett om det er familie eller en vilt fremmed, så er vi jo bare mennesker, og helt like. Om det kommer en naken mann på en barnestrand med STÅTISS derimot – mens han holder blikket sitt mot ungene, DET kan diskuteres.

    10. Barn tar ikke skade av å se nakne kropper, dessuten er det der et nudistområde. Skjønner at dere ble overrasket da, siden man ikke er vant til at folk er så mye nakne lenger 🙂

    11. Det er ikke en ørken, det er en strand. Og det er en nudistplass. Det er en grunn til at man må gå et stykke😅 Noen år før vi flyttet nedover fikk vi den samme overraskelsen på akkurat samme plassen 😅

    12. “Tenk om vi hadde hatt med oss barn også plutselig hadde det kommet masse gamle nudister!? Nei uff. Det er virkelig ille altså!” Ånei, tenk om barna hadde sett en tissfant eller to, kriise.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg