Flytte til Gran Canaria?

affiliatelinker

I går besøkte vi en av nabobyene til stedet der vi er nå. Byen er en utrolig vakker havneby som heter Puerto de Mogan. Jeg viste dere jo litt bilder derfra i går, men jeg har mye mer jeg må vise dere fra dette fantastiske stedet! Å være på et slikt sted får meg til å virkelig ville flytte til Gran Canaria.

Det er varmt her året rundt, det er vakre strender, nydelige blomster overalt, og alt virker så idyllisk og fint. Skjønner virkelig hvorfor pensjonister flytter hit om vinteren, for å slippe kulden av Norge.

Bluse – HER  //  Belte – HER  //  Sko – Converse  // Veske – HER

 

Frister veldig å kjøpe feriehus her på Gran Canaria, som vi kan bo i når det er som kaldest hjemme i Norge. Men, det blir nok i fremtiden. Vi er litt for unge til å begynne og kjøpe feriehus allerede. Jeg føler vi må virkelig reise en god del mer før vi kan gjøre noe sånt som å kjøpe feriehus. Hehe! 

Frem til vi blir gamle nok til å kjøpe feriehus får jeg heller drømme meg bort i disse bildene. Her var det så krystallklart vann at vi kunne se fiskene som svømte rundt ved havna!

Sett noe så idyllisk eller??

Om dere skal til Gran Canaria er virkelig Puerto de Mogan er must-see som dere virkelig bør få med dere! 

15 kommentarer

Siste innlegg