Et paradis for bloggere!

affiliatelinker

I dag har jeg virkelig vært i blogger-paradis! Per Fredrik og jeg tok turen til en by som lå cirka 20 minutter unna der vi bor. Byen heter Puerto de la Mogan, og er virkelig den vakreste havnebyen jeg noensinne har vært i.

Det var krystallklart vann så man kunne se fisker på havna, det bugnet over av blomster overalt og det var mange gammel-spanske bygg overalt. Her fikk man virkelig følelsen av at man var i det ekte Gran Canaria. 

Bluse – HER  //  Belte – HER  // Sko – Converse

I gatene inne i byen var det blomster overalt og det var virkelig et paradis for oss som er glad i ta bilder, spesielt oss bloggere. Tenk å kunne tatt antrekksbilder her hver dag da? Det er jo så nydelig med alle blomstene som er i vakre farger og de gammel-spanske byggene.

Det hadde virkelig vært en drøm å hatt noe lignende hjemme i Norge! Tror virkelig jeg må pynte opp innkjørselen hjemme med noen lignende blomster. For dette var jo så vakkert! 


 

Siden det var så mye vakkert å se på og mye å gjør knipset jeg veldig mye bilder i dag, så jeg får heller dele opp dagsturen i litt flere innlegg sånn at det ikke kommer 40 bilder på et innlegg. Hehe! Så flere bilder fra turen kommer i morgen!

10 kommentarer

Siste innlegg