Dette skal vi i dag!

God morgen! Nå har vi nettopp vært nede i hotellrestauranten og spist litt frokost. Selv om vi er på ferie liker jeg veldig godt å stå opp tidlig. Så jeg spratt opp av sengen 06:30 i dag. Hehe!

Hadde jeg sagt det til meg selv for bare et par år siden hadde jeg vel fått sjokk. Standard meg på ferie før var å sove leeeenge, og da mener jeg til typ 11-12 hver dag. Det er jo helt krise! 

Dette er bare et av veldig mange fine steder på hotellområdet. Ikke rart jeg er så forelsket i dette stedet!

Tidenes største ananas??

Mens vi satt og spiste frokost planla vi uken våres her. Vi har fortsatt 4 hele dager igjen her (inkludert i dag) så vi har lyst til å få mest mulig ut av dagene. I dag er planen å reise inn til en by som heter “Playa de Mogan”. Det er en utrolig vakker havneby som jeg fant på Tripadvisor, som jeg har så lyst til å besøke! 

Nå skal vi bare kle på oss og gjøre oss klare, så reiser vi inn til byen. Det er litt kjøligere i dag enn det har vært de andre dagene, så da passer det perfekt med reise inn til havnebyen. Hadde ikke vært veldig deilig å rusle rundt i gatene når det er helt tropevarme for å si det sånn. Hehe!

6 kommentarer

Siste innlegg