Et råd som forandrer livet mitt

//reklamelink

Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra en helt fantastisk massasje! Det er jo ikke akkurat noen hemmelighet at jeg sitter mye forran en iMac i jobben min, så dere kan jo tenke dere hvordan nakken og ryggen min blir. Jeg har mye vondt for å si det sånn. Hehe! Så da er det helt fantastisk å ta en massasje iblant for å løsne opp litt.

Tunika – HER

Etter massasjen fikk jeg et veldig godt tips av hun som masserte meg. Hun fortalte meg at nakken min så anspent at det nesten var som å kna på en stein, og at jeg burde begynne å ta massasje 2-3 ganger i måneden, og 1 gang i måneden når det har blitt løsnet opp. Hun fortalte meg også at jeg virkelig burde begynne med yoga / pilates for å få strukket ut hele kroppen, så jeg slipper å bli så anspent i nakke og skuldre.

#nomakeup

Det var jo helt fantastiske tips for meg som har så mye vondt. Visse dager er det så vondt at jeg ikke klarer å sitte forran iMac’en mer enn 15 minutter av gangen før jeg nesten svimer av. Så ingen tvil om at jeg skal følge rådene hennes, så jeg forhåpentligvis får mindre vondt fremover.

Jeg elsker jo å blogge og skrive for dere, og da er det jo genialt at jeg kanskje nå endelig har funnet en løsning som gjør at jeg kan bruke mer tid forran iMac’en! 

 

7 kommentarer
    1. Har tenkt veldig på å starte på pilates/yoga selv. 🙂 Kroppen er så stiv så får vondt av ganske lite, noe som er egentlig gqanske tragisk igomed jeg er bare i 20 årene. 😛

    2. Hei 🙂 massasje er veldig godt og avslappende der og da, men har ingen bevist effekt på lang sikt. Det blir derfor bare penger ut av vinduet. Jeg anbefaler deg å reise til fysioterapeut der du kan få gode å funksjonelle øvelser du enkelt kan gjøre hjemme mens du for eksempel blogger.. Dette er selvfølgelig ikke like godt som massasje, men vil trolig hjelpe deg lenger over tid 🙂
      Hilsen fysioterapistudent

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg