Etter 13 timer våknet jeg

// reklamelinker

Etter at vi hadde solt oss i går, tok vi turen inn til sentrum for å sjekke ut shoppingen og restaurantene. Det var overraskende mye bra shopping her. Da snakker jeg om faktiske bra butikker, og ikke bare sånne jalla butikker som selger fake Louis Vuitton vesker med selgere som skal mase hull i hodet ditt for å få deg inn i butikken.

Nope, her var det mer roligere selgere og en del bra butikker. Jeg rakk ikke å shoppe så mye, siden vi ble veldig sultne og dro for å spise. 

Tunika – HER  //  Solbriller – HER

Når jeg er på ukjente steder og skal spise syns jeg alltid at det er vanskelig å vite hvor det er bra mat, så da sjekker jeg alltid Tripadvisor så vi kommer på en bra restaurant. Etter en god del søking og en lang gåtur fant vi endelig frem til en liten italiensk restaurant som hadde tidenes beste mat, service og rødvin.

Rødvinen var så god at jeg som vanligvis bare drikker et halvt glass, drakk 4-5 glass så dere kan tenke dere jeg ble god brisen. Hehe!

På vei tilbake til hotellet gikk vi innom stranda, hvor vi filmet masse morsomme ting til vloggen som kommer fra denne turen. Vi gikk også forbi disse sandfigurene som Per Fredrik ikke klarte å skjønne at var laget av sand. Så jeg måtte virkelig overtale han til å skjønne at de var sand. De var jo så bra laget at man skulle trodd at de var laget av stein! 

Siden jeg hadde drukket så mye rødvin ble jeg av en eller annen rar grunn skikkelig trøtt. Så da vi kom tilbake til hotellet skulle jeg bare sove 15 minutter før vi skulle ut på moonlight cinema (kino utendørs under stjernene). Veeeel, 13 timer senere våknet jeg. Heeeeehe.

Tuller ikke når jeg sier at jeg har virkelig tidenes beste sovehjerte. Om jeg glemmer å skru på alarm for å vekke meg, klarer jeg lett å sove så mye hver natt. Hvilket virkelig ikke er bra, for herregud så trøtt og slapp jeg er i dag! Før sov jeg nesten så mye hver natt fordi jeg trodde jeg trengte det, og jeg skjønte aldri hvorfor jeg var så trøtt hele tiden. Helt til jeg eksperimenterte litt og fant ut at 6,5 timer med søvn er helt perfekt for meg. 

13 kommentarer
    1. Av og til er det ganske digg å sove litt ekstra hehe men kjipt om du hadde planer da og forsov deg hehe.
      Jeg har et spørsmål, hvilket kamera bruker du når du filmer til vloggen din?

    2. Dere burde sjekke ut kjøpesenteret El Tablero, ikke så langt fra Meloneras. De har Zara der ++. Dere bor på den classy delen av Gran Canaria, så dere slipper all jallamat og selgere! Veldig bra valg ☺ ooog ikke minst beach cluben med Amadores må dere få med dere! Et stykke med taxi, men så utrolig verdt det!

    3. Jeg ønsker meg litt mer kreative bildvinkler! Hvis du ser gjennom innleggene dine så er bildene stort sett tatt fr samme vinkel og samme avstand, veldig lite variasjon..

    4. Hei Stina. Jeg syns solbrillene dine er kjempefine men får ikke lov til og kjøpe dem av mamma. Har du noen tips til hvordan jeg kan få henne til og ombestemme seg?
      Elsker deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg