På flyplassen!

 

Nå sitter Per Fredrik og jeg på flyplassen og skal straks gå ombord på flyet. Vi reiser en tur tilbake til der vi var i februar. Nemlig til Gran Canaria! Jeg gleder meg så utrolig mye til å komme til varme igjen! Vi skal være der frem til fredag om en uke, så vi får god tid der nede. Vi likte hotellet vi var på sist så godt at vi skal tilbake til samme hotell. Det var jo ekstremt stort, fint og mye å gjøre der. Så hvorfor ikke?

Fineste kjæresten min! 

Nå har jeg nettopp lastet ned en skikkelig spennende dokumentar som jeg ble tipset om i går av hun som fikser neglene mine. Den heter “mommy dead and dearest” og er faktisk helt sjuk. Gru-gleder meg til å se den! Søk opp trailer så skjønner du hva jeg mener! 

Nå må jeg nesten løpe og ta ut litt euro, og jeg må kaste i meg resten av maten og ølen før jeg går ombord! Blogges fra Gran Canaria!

7 kommentarer

Siste innlegg