Vlog: Den beste 17. mai noensinne!

I går hadde jeg virkelig litt av en 17. mai feiring! Siden jeg vet hvor mye dere liker vlogger, filmet jeg igjennom hele dagen så dere kunne se 17 mai feiringen mer close up og personlig. Så nå er jeg endelig ferdig med å redigere vloggen, så dere kan se den!

 

Nå skal jeg til Susanne og levere Chloe. Susanne skal passe på Chloe mens Per Fredrik og jeg er på Gran Canaria. Susanne har også en liten hund, bare at det er Pomeranian så gjett om Chloe kommer til å kose seg! 

6 kommentarer
    1. Haha, herreguuud så gøy det var!
      Og du anonyme over her som synes jeg har søt stemme: TUSEN TAKK! Fordi jeg har, spesielt etter denne videoen, tenkt at jeg har alt for lys stemme. Spesielt når jeg er skikkelig glad og gira… Herregud. Så det lyste opp dagen min faktisk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg