Tidenes morsomste 17. mai!

I dag har virkelig vært en utrolig morsom 17. mai feiring! Vi har vært overalt i Sandefjord både på restauranter, innom tivoli, i sentrum for å se borgertog og hjemme hos en kompis av Per Fredrik på grillfest. Så det har mildt sagt vært en travel og innholdsrik 17. mai feiring!

Siden jeg blogget sist har Per Fredrik og jeg sett på Borgertoget i sentrum og vi har vært på grillfest. Sistnevnte kom vi nettopp hjem fra, og der var det så gøy!

Hun tok med kjæresten og et par venner til og ble med på grillfest, så det ble ekstra festlig! Hun har jo eksamenstid så vi rekker ikke å se hverandre så ofte, så derfor var det ekstra gøy å sees igjen!

Jeg har forresten filmet masse fra dagen i dag, så jeg skal prøve å redigere det sammen til en vlog i morgen. Har ekstremt tettpakket opplegg i morgen med manikyr, pedikyr, vippe refill i tillegg til at jeg må kjøre Chloe til en venninne som skal passe henne mens Per Fredrik og jeg er på Gran Canaria, og jeg må pakke.

Så det kan hende den vloggen blir redigert på flyet på vei til Gran Canaria. Hehe! Men jeg skal prøve mitt beste å få den ut i morgen. Lover på mye morsomme klipp fra dagen i dag!

Nå skal jeg lage meg litt kveldsmat og legge meg rett ut på sofaen. En så morsom dag som i dag tar virkelig på!

5 kommentarer
    1. Det høres ut som du har hatt en veldig fin dag 🙂
      Da er det nok veldig godt å legge seg på sofaen 🙂
      Nyt kvelden masse 🙂

    2. Hei!
      Utrolig vakker du er!
      Og så mye fine klær!
      Lurte på om du skulle selge noen av klærne dine, og om du kunne gjort det på TISEIT-appen? Legge ut klær dær som vi kan kjøpe av deg 😀 om du har noe å selge selvfølgelig

    3. Hei!
      Husker du for noen år siden når det var ‘inn’ å nærmest ikke ha lepper? Vi smurte de inn med foundation og knep de sammen når vi skulle ta bilder så det bare ble en strek! Store lepper er en trend ikke en ‘standard’. Ta en titt på videoene til sophieelise eller se på Andrea fra paradise hotel. Begge hevder å ha tømt leppene sine nå, men se hvordan resultatet har blitt… i mine øyner har du ingenting du burde forandre på, selv om jentene på Instagram har store lepper selv når de smiler med tennene så er det få som har det naturlig, det er helt vanlig at overleppa blir mindre når man smiler med tennene. Og det er fint for da ser man annerledes ut enn når man er lei seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg