Hvilken kjole til 17. mai skal jeg velge?

16. mai og det er på tide å gjøre klart antrekket for den store dagen i morgen. Panikken sprer seg i millioner av hjem når man leter rundt etter mansjettknapper og man må stryke skjorter, og plutselig passer ikke bunaden som satt som et skudd i fjor. The panic is real. Selv har jeg faktisk ingen anelse om hva jeg skal ha på meg. 

Det er meldt overskyet vær og 10 grader, så det er ikke akkurat noe å hoppe i taket over. Det kommer til å bli kaldt. Jeg bruker ikke bunad, da jeg heller bruker en fin kjole. Men i år er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg vet at jeg må ha på jakke om jeg skal bruke kjole. Men blir det nok? Jeg hater å fryse, men samtidig føler jeg at jeg må ha på kjole siden det er nasjonaldagen. 

Så langt har jeg funnet tre forskjellige kjole+jakke kombinasjoner, og jeg aner ikke hvilken av de jeg skal bruke. Derfor tenkte jeg å spørre dere om hjelp. Hvilken syns dere er mest 17. mai, og hvilken kler jeg best? 

Jeg holder en knapp på den hvite kjolen og den lyserosa skinnjakken. Men som jeg nevnte tidligere er det meldt ganske kaldt vær i morgen, så det kan godt hende jeg går for jeans. Selv om jeg føler det er heeeelt krise på 17. mai. Hmm.. Hva skal dere gå i?
 

109 kommentarer

Siste innlegg