Ukens spørsmål #160

// reklamelink


Hvem er kusinen din Eveline? Er det hun som vant skjønnhetskanalen-prisen på gullsnutten, som altså heter Eveline Karlsen, eller mener du en annen eveline?
– Hehe, nei det er ikke hun Eveline. Det hadde egentlig vært veldig morsomt om vi begge endte opp som YouTubere! Men nei, kusinen min Eveline holder ikke på med YouTube. Hun bor i England og tegner på profesjonelt basis.

 

Har du bunad eller festdrakt eller har du ikke??
– Nei. Jeg har aldri hatt hverken bunad eller festdrakt. Hadde vel stakk eller hva det heter når jeg var typ 4 år gammel. Men så lenge jeg har kunnet bestemme selv, har jeg aldri brukt det. Jeg syns bunad kan være fint på veldig mange andre, men for meg føles det feil og rart å bruke bunad. Jeg vil heller ha en kjole som jeg selv velger ut hvert år, enn å måtte gå rundt i den svære bunaden år etter år.

 

Hvor er den lyserosa skjorten din fra? Den er så fin!
– I know! Ikke sant? Den er så fin! Har nettopp bestilt samme skjorte i flere farger, fordi den er så nydelig. Den passer liksom perfekt til alle plagg, og den kan pyntes opp og ned til fest og hverdag. Mitt nye favorittplagg fremover! Du finner den HER.

 

Kunne du tenkt deg å bygge basseng i hagen? Eller en jacuzzi? Dere har jo et flott badekar, men har dere tenkt å ha noe ut?
– Vi har tenkt mye på det! Vi har dessverre ikke så gigantisk hage, da mye av hagen våres har gått med til veranda og innkjørsel til huset. Så vi har ikke plass til noe stort basseng. Men et jacuzzi hadde ikke vært feil! Vi har drodlet noen idéer om hvordan vi kan gjøre det. Så vi får se om det plutselig blir noe jacuzzi på oss!

 

Hva er det beste med Chloe?
– At hun er så kosete og god! Hver gang jeg sitter og jobber på kontoret mitt kommer hun alltid inn og legger seg på fanget mitt for å kose. Det er så skjønt det! Også er hun jo litt rar med underbitt og de ørene (vanlig for rasen, bare ikke vanlig for hunder generelt) så hun blir liksom ganske spesiell å se på. Men det er det som gjør henne så god!

Nå skal jeg på kino med Per Fredrik, så det var alle spørsmålene jeg rakk å svare på. Hvis det er noe dere lurer på som dere vil at jeg skal svare på i neste ukens spørsmål, er det bare å spørre i kommentarfeltet!

18 kommentarer
    1. Du tokk jo ut navelpiercingen din for en stund tilbake og jeg lurte på en update..Og om du kunne tenkt deg å være med på bloggerne

    2. Du har nevnt i flere innlegg at du har vondt i kroppen når det er kaldt, har du undersøkt dette eller evt dratt til legen for å se om det er noe galt

    3. Hei. Jeg har et spørsmål til :Ukens spørsmål.
      Hvor får du tak i de bildene du har på kontoret ditt?🌸❤️
      Elsker deg. Jeg leser bloggen din være dag😘❤️🤗🌸

    4. Hei Stina! Først og fremst vil jeg bare si at du er en veldig god blogger som har gitt meg mye inspirasjon<3.
      Jeg har noen forslag til blogginlegg eller YouTube-videoer:
      1. Billige dupes til dyre produkter. Jeg har sett dette hos såååå mange andre youtubere og bloggere, og syntes det er veldig gøy å se på.
      2. Diy's. Som for eksempel room decor, lage din egen sminke eller gaver du kan gi til venninne, kjæreste, mor eller far.
      3. 3 forskjellige sminke-looker.
      Håper du fikk litt ny inspirasjon<3

    5. Har du hatt noen andre kjærester enn Per Fredrik før? Altså, ikke i barnehagen men på barneskolen/ungdomsskolen/videregående? Har du noen gang hatt et press til å se tynn og sporty ut tidligere?

    6. Hei! Først og fremst elsker jeg deg og jeg leser bloggen din hele tiden!😘 ukens spørsmål: har du noen planer for fremtiden?

    7. Hei Stina!
      Jeg lurer på hvor solbrillene som du hadde på i innlegget “kjæresten min gjør hva han vil” er fra?
      Stå på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg