Flytte til Los Angeles??

Her om dagen nevnte jeg på bloggen at jeg har lyst til å flytte ut av Norge og til et varmere land. Vel, jeg har søkt mye rundt de siste dagene og jeg tror nok at dersom jeg skulle flyttet ut av Norge måtte det blitt Los Angeles jeg skulle flyttet til. Det hadde vært det perfekte stedet for Per Fredrik og meg. Han har jo allerede hatt hovedrollen i “creators- the past” som kommer ut i år, og bare tenk på hvor mye kule skuespillerjobber han kunne gjort der.

 

For min del hadde jeg uten tvil fortsatt med blogg og youtube, men bare tenk så mye bedre det hadde blitt. Da hadde dere fått sett innsiden av Hollywood igjennom mine øyne. Jeg kunne blogget om alt mulig man kan oppleve og gjøre i Los Angeles, og jeg hadde hatt liv av et annerledes liv å blogge om. Herregud, det hadde vært gøy det! 

Og dere; i L.A er det varmt året rundt. Tenk så digg for min del å kunne gått året rundt i varmen, og for en gangs skyld bare ikke hatt vondt i kroppen. Tørr nesten ikke tenke på hvor fantastisk det hadde vært! 

Har hørt at det er ganske mange i L.A som er veeeeldig overfladiske og at det er et stort minus med å bo i L.A. Der er det virkelig plastic fantastic til de grader, og alt handler om fasade. Men helt ærlig, så tror jeg ikke at det hadde gjort meg så mye.

Vel, vi får jo først og fremst se om jeg i det hele tatt liker L.A. Per Fredrik og jeg skal en tur dit i løpet av året, så da får vi se. For alt jeg vet kan L.A være helt feil for meg, men det kan også være akkurat det rette for meg. Det får tiden vise! 

11 kommentarer
    1. Hei! Nå vet ikke jeg hvor kaldt det må være for at du får vondt i kroppen, fordi en vinter i LA er det samme som skikkelig høst her i Norge. Var der selv i februar og måtte gå med vindjakke og skjerf. (Har også familie der så vet at det er mange sånne dager der om vinteren) selvfølgelig er det også noen litt varmere dager innimellom å! Regner med at det blir bedre for deg uansett, siden det er hakke varmere enn en norsk vinter, hahaha!

    2. Hvorfor flytte når dere har et SÅ fint hus? ville aldri flyttet om jeg hadde eid et hus som dere! I tillegg brukt masse penger på oppussing

    3. Ble ikke filmen lansert i fjor (august 2016)? Og henter den ikke “Creators – the past”?? For det er den filmen jeg greier å finne typen din i, men ikke den du omtaler her.

    4. LA er helt fantastisk! Elsker byen og stedet, men det finnes noen ulemper. Det er veldig dyrt å leve/bo der, og det er ekstremt store avstander så man er veldig avhengig av bil! I tillegg som du nevnte selv, så er det også mange mennesker som er falske og kun bryr seg om utseende. Men tross for ulempene så er det også mange fine fordeler! 😀

    5. Hei Stina. Elsker bloggen din og YT kanalen din. Stå på!💕
      Men bare så du vet det. I Los Angeles er det ganske skummelt om kvelden. Mange fulle voldtektsmenn vadrer rundt på gatene og bakgårende langt på natt. Så hvis du skulle ha flyttet ditt måtte du ha hatt med deg PF nester overalt hvis du skulle ut på kvelden. Ville bare si ifra.
      I tilleg et lite spørsmål… Hva syntes du om musikken til Justin Bieber og hva han har gjort gjennom tidene? Litt cringa spørsmål mrn bare kom på noe rart(😂)

    6. Tror du hadde passet bra inn i LA! Da hadde bloggen din nådd nye høyder, alltid noe nytt og noe som skjer 😀

    7. Not been to LA but been to San Francisco as my friend married an American and moved there so we’re sorted for holidays. She went to LA as her husband (then boyfriend) was living there and hated it! She doesn’t hold back with her opinion and described it as a shit hole, tacky, fake, over populated, polluted, you can’t walk anywhere, full of shallow and fake people who all look the same due to excessive surgery and wannabes who are all after their big break. My Dad also visited and didn’t like it for a lot of the same reasons. A lot of people have this idea of it being this fantastic place but I don’t think I’d be in a rush to go there, doesn’t appeal to me…By all accounts San Francisco is a lot more cultured, Alcatraz is awesome to visit but is very eerie but I like that and there are some really nice parts but did see quite a few homeless and was offered drugs twice within five minutes of being in the hippy district while waiting for the city tour bus and the Mcdonalds had armed guards, crazy! America is a different world in some regards. But depends on what you like regarding places and experiences etc.

    8. LA/Hollywood is a horrible city and dangerous (especially at night). I live in San Diego and dread ever having to go that way. There is bumper to bumper traffic all times of the day. It’s filthy and full of homeless people. Unless you are a millionaire, there is nothing in LA to do but party at tacky clubs. If you were into underground rave type shows, you might like it. Although, you and Pellek do not seem like big partiers. There are a lot of nice coastal areas in LA County, but anything around Hollywood is trash.

    9. Å det høres så fint å koselig ut å bo der. Skulle gjerne flyttet dit selv, men klarer ikke tanken på å flytte så langt bort fra familien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg