Tidenes dyreste stol!

Etter å ha vært uten kontorstol i hele 3 (!!!) år, har jeg endelig kjøpt ny kontorstol! Jeg har faktisk ikke tenkt over det før tidligere i dag, men jeg har ikke hatt kontorstol siden jeg bodde hos foreldrene mine for tre år siden. I mellomtiden har jeg hatt mye dårlige stoler.

Jeg hadde først en klappstol til 49,- kr fra IKEA som til og med var knekt! Brukte den kun fordi den var hvit og ok å se på. Mens de to siste årene har jeg brukt spisestuestoler, som jeg ikke kan lene hodet bakover på. Med tanke på at jeg har holdt på sånn i 3 år og har 2 nakkeskader, i tillegg til at jeg sitter typ 8-10 timer forran pc’en hver eneste dag, så kan dere jo bare tenke dere hvor vondt jeg har hatt i nakken min. 

Den eneste grunnen til at jeg ikke har hatt en skikkelig kontorstol er fordi jeg har prøvd i åresvis å finne den perfekte hvite skinnstolen som i tillegg var komfortabel å sitte i. Vel, i dag ga jeg opp. Etter å ha bare sittet forran pc’en i 15 minutter på morgenen så hadde jeg så vondt i nakken at jeg holdt på å svime av. Så da var det på tide å gjøre grep!

Fuck it – jeg bare kjøper en gaming-stol, om den så er oransje eller grønn bryr jeg meg ikke lengre, tenkte jeg. Etter å ha vært innom et par Elkjøp butikker fant jeg til slutt en gaming-stol som var helt fantastisk å sitte i, og selv om den for det meste er svart (ikke min favorittfarge når det kommer til interiør akkurat..), så kjøpte jeg den.

Den var ikke direkte billig. Betalte nesten 3000,- kr for den. Men hey. Det er den forhåpentligvis verdt! I og med at jeg har brukt rundt 50’000,- kr på kiropraktor så er den stolen billig i forhold..! Haha! 

Så her er stolen! Ikke akkurat verdens mest hvite og rosa stol, som er min stil. Men med tanke på at det er en gaming-stol er den ganske fin egentlig. *prøver jeg å si til meg selv. haha*
 

22 kommentarer
    1. Syns stolen var nokså fin jeg da! 😀 Men uansett, så er det bedre med en stol som du ikke er helt fornøyd med utsende messig men som er god å sitte i en en stol, som gjør at du sliter med nakken en del! 😀

    2. Dette er utrolig gode stoler for både nakke og rygg. Min mann som også sitter på dataen så og si hele dagene har en slik, og det er noe av det beste vi har invistert i 🙂 Håper den vil hjelpe nakken din, den hjelper mye på min 🙂

    3. Visste du at kiropraktor faktisk ikke er godkjent utdanning i Norge? Og at hvis du har brukt 50 000(!!!!!!!!) kr på timer hos h*n og ikke blitt bedre råder jeg det STERKT til å ta time hos fysioterapeut, der det ligger vitenskapelig dokumentasjon på hjelper. Er et dårlig tegn at du har brukt så mye penger… en fysioterapeut vil gjøre deg selvstendig slik at du ikke blir en evig pasient som de skal bare ha lettjente penger på, og faktisk BLIR BRA I NAKKEN!

    4. Lisa: Oi, det visste jeg faktisk ikke! Han jeg gikk til hadde gått på en av de beste skolene i Australia, og ble anbefalt av andre fordi han var flink. Men det er ganske sykt om det ikke er godkjent utdanning i Norge :O

    5. Litt for sent nå kanskje. Men Drammen hvitevarer har hvite kontorstoler i skinn til 1400 kr og en til 1600 hehe.

    6. Å den så bare helt fantastisk ut å sitte i, spesielt når man sitte så lenge å ofte fremfor skjermen som det du gjør 🙂 Jeg har prøvd de game stolen de har på elkjøp å de er ikke så ille å sitte i, så står en på ønskelisten her når egen kontor plass kommer 🙂

    7. Åh, enn sånn stol skulle jeg hatt også! Har drit vondt i nakke og rygg pga for dårlig sittestilling. Er kanskje ikke så rart når jeg stort sett sitter i senga. Man får liksom ikke den samme støtten som på en ordentlig kontorstol.

    8. Hei. Bare ett lite tips så burde du kjøpe en hardplastmatte(teppe) for å ha på gulvet under stolen. Vi hadde det ikke det første året og må nok bytte ut gulvet snart pga slitasje. 🙈 Ha en fin søndag !

    9. Herlig med ny stol, håper du blir bedre i nakken nå!
      Du kan jo ta et lite DIY prosjekt med å sy trekk til den om du er altfor misfornøyd med fargen og slikt 🙂

    10. Perfekt DIY prosjekt dette da Stina 😊 Du kan trekke den i hvit skinn eller saueskinn så får du stolen du alltid har ønsket deg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg