Sunn helgekos!

Nå har jeg nettopp vært ute og gått en lang tur i skogen sammen med Chloe. Siden solen tittet skikkelig frem måtte vi bare ut på tur! Det er jo helt fantastisk å gå ute i skogen når solen skinner skikkelig! Det ble helt 7 km lang tur i dag. Så det ble litt av en tur.

Chloe satt på armen min et godt stykke av veien, siden hun ikke har blitt 1 år enda. Så da ble det en liten styrkeøkt på meg i tillegg. Hehe! “Lille” frøkna har jo blitt 4,5 kg allerede! 

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden og nyte fredagen sammen med Per Fredrik. Jeg har laget et skikkelig fruktfat som jeg kommer til å momse opp i løpet av kvelden. Det er jo så sunt og godt med frukt, og det er perfekt som snacks når kvelden kommer. På fatet har jeg appelsin, jordbær, bringebær, ananas, kiwi, mango, blåbær og 90% mørk sjokolade. Den perfekte kombinasjon! 

– Test det gjerne ut selv som sunn kveldsnacks! –

Ei som var litt nysgjerrig på frukten. Hehe! 

Håper dere får en fin fredagskveld! 
 

5 kommentarer
    1. Hei, jeg så snappene dine om kontorstol, så tenkte jeg bare å søke på nett om en hvit kontorstol i skinn. Og jeg fant en!!! Så hvis du går på Finn.no så søker du på: hvit kontorstol av skinn, kommer det opp en hvit en og den er ikke brukt men det er en nettbutikk som heter umblo. No så skjekk det ut😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg