Får lyst til å flytte!

Okey, jeg må bare begynne dette innlegget med en ting som hele tiden sjokkerer meg. Norge er seriøst det landet hvor det den ene dagen er full sommer (fredag som var) og 5 dager etter er det vinter igjen. Altså. What the actual f***? På fredag da jeg tok disse antrekksbildene var det 31 grader i solen og det var amazing vær.

 

I dag derimot våknet jeg opp til snapchats fra venner om at det hadde snødd hos de i Drammensområdet. Hallooo, vi er i mai jo! Det er faktisk ikke greit at det snør nå. Kjenner jeg bare mister helt håpet for Norge når det skjer sånt som nå. Frister å bare flytte til et annet land hvor det faktisk ikke er vinter i mai måned. Det er helt fair med vinter i november, desember, januar og februar. Men i MAI!!?? Nei vet du hva. 

Phew, ok nå fikk jeg litt frustrasjon ut her. Kjente jeg bare trengte det i dag. Haha! Jeg er sikkert ikke den eneste som har vært veldig frustrert over at det plutselig ble vinter igjen – spesielt etter de soldagene vi hadde i forrige uke. 

Men sånn helt seriøst. Hadde det ikke vært for at jeg har familie og venner her i Norge, og at mye av jobben min er avhengig av å være i Norge hadde jeg flyttet på flekken (såfremt jeg hadde fått med meg Per Fredrik da, haha!). Kjenner jeg blir så misunnelig når jeg ser bilder på instagram av jenter som bor i andre land som det er amazing vær året rundt. Det er goals det! 

Hva tenker dere om dette vær-kaoset?

 

15 kommentarer
    1. Jeg vet, det er helt sykt! Skrev akkurat et innlegg selv på min egen blogg om det her, fordi det er faktisk skikkelig rart…haha! Jeg bor jo i drammen, og ja, jeg kan bekrefte at det var skikkelig snøvær – som heldigvis ikke la seg der jeg bor hvertfall.
      Supernydelige bilder forresten <3

    2. Jeg kjenner jeg er skikkelig lei av at det bare plutselig kan komme snø! Nå kan jo ikke jeg så mye om sånn global oppvarming, men kanskje dette har en sammenheng? Håper at folk kjører forsiktig nå som det er glatt igjen.
      Elsker bloggen din!💗

    3. Jeg var også en av de uheldige som våknet til snø i dag tidlig. Det er absolutt ikke gøy. Jeg er helt enig med deg, det er ikke greit at det snør nå. Vi er en uke unna 17.mai. Det er helt krise om det snør da. Nei, huff. Nå vil jeg ha sommer og fint vær. BTW: Utrolig nydelig jumpsuit <3

    4. Samme her, i dag var jeg sånn “down” hele dagen. Liksom sånn vær i mai, det blir jeg sint over egentlig, jeg sitter her å sukker nå! Hahahah

    5. Været er helt rart nå for tiden, det er jeg enig med. Men liksom det er ikke så mye å få gjort!? Off, jeg skulle gjerne flytta til et annet sted jeg å, hehe.

    6. Er jo helt normalt Norden vær dette da. Har jo snødd på 17. Mai før. Men ja, hadde vært deilig å bodd mer mot vestkanten av jordkloden, amerika altså.

    7. Hahah! Jeg bor på Sørlandet og våknet kun opp til regn. (Takk gud!!) Men jeg kjenner jeg savner været som var forrige uke..😁💖
      Over på noe annet. Jeg lurte på om du kunne vlogge litt på Snapchat akk sånn som du gjorde på KISS konserten!? Det var kjempegøy å se “alt” som skjedde der! Hvis dette er aktuelt for deg så hadde det vært supergøy!
      Jeg liker veldig godt bloggen din! Klem❤️❤️

    8. Jeg er ikke helt fornøyd med været jeg heller. Både skummelt og vått. Tidligere idag holdt jeg på å bli påkjørt fordi en bil sklei isen. Heldigvis kom jeg meg unna uten noen skader, men det kunne gått mye verre:/
      Elsker bloggen din💗

    9. Men det er jo vår skyld, da. Det er vi som forurenser som at været blir helt uforståelig!💋 ELSKER DEG STINA!!❤️❤️

    10. Prøvd en “vår” i nord Norge? Her blir det sommer ish i juni, om ikke senere… nå er vi snart midt i mai og trærne er helt bare, ikke et snev av gress eller sommer jakke haha. Nei her er det bare å ta på seg parkasen, votter og grave seg vei ut av ytterdøra..

    11. Hei.
      Hvor har du kjøpt den rosa skinnjakka?
      Det er bare såååå fin😍
      Ps: du er drit pen og veldig flink til å YouTube og blogge, ly💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg