5 Beauty hacks

Nå er det virkelig lenge siden jeg har delt beauty hacks med dere! Dette var jo en fast spalte jeg hadde før. Dere har jo spurt etter den så mange ganger, men jeg har bare ikke hatt noe å dele med dere, så derfor tok jeg en liten pause fra spalten. Men nå har jeg så mye å dele med dere, og er klar for å lage denne spalten oftere igjen! 

🌸 Alltid bruk en fuktighetskrem før du påfører sminke. På den måten unngår du at sminken blir “spist” opp av huden, i tillegg til at sminken legger seg finere på huden.

🌸 Bruk en kroppsskrubb før du barberer leggene for å unngå inngrodde hår.

🌸 Med mindre du har veldig mye produkter i håret, bør du ikke bruke sjampo i hele håret. Det holder å bruke sjampo inntil hodebunnen, og balsam i lengdene. 

🌸 Alltid gjør beauty blenderen fuktig før du bruker den. Da fungerer den som den skal!

🌸 Om leppene dine er tørre, bør du bruke en leppeskrubb før du påfører sminke. Dersom du tar på leppestift på tørre lepper, vises de tørre partiene veldig godt frem.

 


 

12 kommentarer

Siste innlegg