Dette har jeg drømt om siden jeg var 10 år!

Helt siden jeg var 10 år gammel har jeg hørt på 80 talls puddelrockere. Rockere med stort hår, crazy sminke og kostymer fra en annen verden. Kiss har alltid vært mitt favorittband, og jeg har alltid vært døds-misunnelig på faren min som hadde vært på Kiss konsert i sine yngre dager.

Det er jo ikke akkurat veldig ofte at Kiss har vært i Norge, så jeg har aldri sett de før. En gang holdt jeg til å med på å dra til Mexico alene for å se på de, så det sier jo hvor mye jeg hadde lyst til å se de.

Vel, i går var de endelig i Oslo og jeg tok med søsteren min for å se de. Altså.. WOW! For et band! Jeg har aldri vært på en konsert før som har hatt et så ekstremt bra sceneshow, og som har gitt så mye til publikummet. De eldste i bandet er jo 67 og 65 år gamle, så de er ikke akkurat noen ung-gutter.

Men herregud, det merket man virkelig ikke. Paul Stanley som er sangeren, er 65 år gammel og hadde six-pack og markerte musker på hele kroppen, og rocket rundt i magetopp og tights. Snakk om å være ekte rocker! Om jeg er halvparten så sporty når jeg er 50 er jeg overlykkelig! 

I går tidlig fant jeg ut at jeg hadde bestilt ståplasser, og ikke sitteplasser slik som jeg alltid gjør. Jeg er jo rimelig lav (160cm), og i tillegg er jeg livredd for å bli skvist ihjel på konsert. Så dere kan tenke dere jeg fikk panikk da jeg så hvilke billetter jeg hadde kjøpt! Jeg tok på meg de høyeste og mest komfortable skoene jeg har, som ble de gamle Jeffrey Campbell skoene mine, og dro på konserten i håp om å kunne se noe som helst.

Vel, det gikk veldig mye bedre enn jeg trodde! Madeleine og jeg fikk stå veldig langt foran, og alle på konserten var veldig høflige og ordentlige, så de lot alle få plass så man ikke stod som sild i tønne. Jeg fikk sett veldig godt mot scenen, og sto vel kanskje 3-4 meter unna scenen, så dere kan tenke dere jeg var fornøyd!


 

Alt i alt var det en helt amazing konsert som jeg kommer til å huske for alltid. Syns det var utrolig sporty av søsteren min å bli med, til tross for at rockemusikk ikke er hennes smak i det hele tatt. Men jeg tror hun koste seg veldig fordet! 

PS: Om dere vil kan dere se massevis av videoer fra konserten på snapchatten min, men da må dere være raske. For de videoene blir snart borte! Heter forresten stinablogg på snapchat. 

 

 

10 kommentarer
    1. Hei, vet dette ikke er helt ideiellt med tema men jeg bare lurer på om du har noen tips eller råd om hvordan man kan starte en youtube kariere? Jeg ønsker og kanskje bli youtuber men da må jeg jo vite om en liten start eller no<3

    2. Bra at du koste deg da 🙂 For noen år tilbake hadde jeg bestilt konsertbillett til Miley Cyrus da hun var i Norge men det verste var at jeg ikke fikk lov til å dra å se henne live noe som var utrolig leit siden jeg hadde gledet meg sånn kjempe lenge. Håper på å se en av mine favoritt artister live senere en gang da.

    3. Hei Stina!
      I går så sto jeg 2 meter unna deg! Jeg ville gå bort å ta bilde med med deg, men jeg tenkte at du ville være i fred med søstren din!
      Men heldigvis s hadde jeg sett etter deg på parkeringsplassen ved Oslo S!!! Og der fant jeg deg!!! Så jeg løp ut av bilen og Spørte om bilde! Jeg var SÅ SINSYKT GLAD for å møte deg(!!) jeg har fulgt YouTube kanalen din siden du hadde ca 500. Subs(!!) håper du åpner snappen din igjen! Fordi der sendte jeg bilde som jeg tolk med deg! ELSKER DEG(!!!!!!!)

    4. Tror du det er mulig at du kan ta et bilde av skoene du hadde på og enten legge det ut på bloggen eller Snapchat?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg