Ukens spørsmål #159

Bruker ikke du og Per Fredrik samme bad?
– Hehe. Nei, vi har hvert vårt bad. Da vi skulle kjøpe hus syntes vi det var veldig viktig at vi kunne ha hvert vårt bad. Altså, hvor kjedelig er det ikke å måtte vente på at den andre skal bli ferdig i dusjen? For ikke å snakke om at do-rutiner kan man holde litt mer privat. Vi har jo økonomi til å ha et såpass stort hus at vi har hvert vårt bad, så hvorfor ikke? Tviler på at noen faktisk hadde villet ha felles bad sammen om de kunne velge å ha hvert sitt. 

Hvor mange soverom har huset deres?
– Det er originalt 5 soverom i huset. Men vi har bare beholdt 1 rom som soverom. De andre har vi gjort om til walk in closet, kontor til meg, treningsrom og lagerrom. 

 

Kunne du noen gang tenkt deg bli vegetarianer?
– Jeg har vurdert det mange ganger. Men jeg har kommet frem at det ikke er noe for meg. Jeg har kuttet ned kjøtt-inntaket drastisk, og spiser sjelden mye kjøtt. Men jeg spiser fortsatt litt da jeg hater alle slags bønner, og sliter med å få i meg nok proteiner. Også smaker mange retter mye bedre med kjøtt. Men som sagt; jeg har kuttet ned inntaket på kjøtt veldig. 

 

Skal du ta fillers i leppene?
– Ja. Jeg er dessverre veldig misfornøyd med overleppen min, da jeg syns den er veldig liten. Jeg har overtegnet leppene mine gud vet hvor lenge, fordi jeg er misfornøyd med de. Så nå syns jeg det er på tide at jeg gjør det for min egen del. Så for alle andre bare mene hva de vil om det. 

Hvilken jobb kunne du absolutt IKKE ha jobbet med , og hvorfor?
– Oi, det er jeg litt usikker på. Jeg har jo hatt en god del jobber før jeg begynte å blogge så jeg har testet ut litt hva jeg trives med og ikke. Noe jeg virkelig ikke ville jobbet som er håndverker som jobber utendørs. Det er ok om sommeren. Men tenk så grusomt kaldt om vinteren! For ikke å snakke om alle tunge materialer man må bære! Nei uff, det er ikke noe for meg!  

 

Helt random spørsmål egentlig, men hvordan klarer du å ta så perfekte bilder HELE tiden? Selv synes jeg det er utrolig vanskelig å få fine bilder av meg selv 🙁 Tips?
– Koselig at du syns jeg tar fine bilder. Det setter jeg veldig stor pris på! Det viktigste trikset er egentlig lys. Jeg tar som regel alltid bilder på dagtid da det er masse sollys, også jobber jeg rundt det. Jeg har jo tatt bilder til denne bloggen i 7 år, så jeg har lært en del triks. Men det viktigste jeg har lært er å bruke naturlig dagslys. Stå gjerne foran et vindu når du skal ta bilder. Da får du finest lys!

 

Hvordan utdanning har du?
– Jeg har fullført videregående. Gikk mat og restaurant-fag på 1 VGS, på 2. VGS gikk jeg kokk og servitør, og 3 VGS gikk jeg studie-kompentanse  (eller hva det heter) med fordypning i mediekunnskap. Har ingen planer om å utdanne meg noe videre, men det hadde vært veldig gøy å tatt en “mini” utdannelse som PT eller makeup artist. Men det er ikke noe jeg har lyst til å gjøre akkurat nå. Det må eventuelt bli i fremtiden. 

 

Hvem inspirerte deg til å bli blogger?
– Kusinen min Eveline. Det var hun som dyttet meg igang med blogging, og det er jeg veldig glad for den dag i dag! 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

32 kommentarer
    1. Jeg ville bare si at du er utrolig fin og leppene dine er så fine at du trenger ikke å fylle de inn med noe som du ikke trenger. Jeg vet at det her er noe du bestemmer, men jeg må si at jeg liker deg veldig godt som du er Stina! Klem Mathea.

    2. Ukens spørsmål: Er ikke det litt urettferdig at Per Fredrik har et annet bad? For det badet du har legget ut bilder av på bloggen er så fint og “luxus”. Men nå kan ikke jeg akkurat si noe om det, for jeg har ikke sett PF sitt bad.. HAHA! Stå på, du er kjempe flink!

    3. Hvem er kusinen din Eveline? Er det hun som vant skjønnhetskanalen-prisen på gullsnutten, som altså heter Eveline Karlsen, eller mener du en annen eveline??

    4. Ville de tenke deg å være med på Paradise Hotell??
      Ser du på Paradise Hotell??
      Når har Chloe bursdag??
      Har du bunad eller festdrakt eller har du ikke??

    5. At det med bad er en utfordring i forholdet deres, sier jo egentlig bare noe om hvort trygge dere er på hverandre og hvor avslappet forhold dere har. Jeg tror de fleste i gode, trygge forhold ikke kunne gitt mer faen i om de deler bad. Mamma og pappa har fire bad, men de deler fortsatt fordi det virkelig ikke spiller noen rolle..

    6. Har hus på over 300kvm, og tre bad. Her bruker vi alltid samme bad 🙂 det andre brukes når vi har gjester, og det tredje når det er en nødsituasjon, hehe. Blir i tillegg mindre på oss å vaske. Nei, her er vi åpne om det meste, og går på toalettet om den andre dusjer. Jeg trener hver dag, elsker å sminke meg og ordne med på håret, men føler meg ikke mindre delikat av den grunn. Her forfalles det på ingen måte, men litt bæsjelukt tåler vi ;D

    7. Vet Per Fredrik når du har mensen og pleier du og si det til han når du har det?? Elsker bloggen din❤️ Du er best❤️

    8. Du tar egentlig helt feil. Jeg tror mange par syns det helt greit og tilogmed koselig å ha felles bad. Snakker både av erfaring og av sunn fornuft. Jeg tenker at om man ikke kan dele dorutiner, da er ikke forholdet så nært det bør være for å holde ut lenge. Å gå på do er så absolutt en naturlig ting, ikke noe man må “skjule” at man gjør for sin bedre halvdel. Det har nok ingen ting med økonomi å gjøre det.

    9. Hei
      At på Snapchat så la du ut bilde av et tren som var favoritttreet ditt. Lurte da på hvordan type tre eller blomst det var? Sorry for litt rart spørsmål, er bare at jeg virkelig elsker å drive i hage og sant
      Hilsen Maria, 14år

    10. Så nettopp oslo-vloggen din, og jeg MÅ bare komme med et tips når det gjelder spekeskinken!! Når du velger ut den pakken du skal kjøpe, bla bakover og se på baksiden av skinkepakka. ofte ligger det en skinkepakke med NULL sånn synlig fett!! kjempe smart 🙂

    11. Hvor er den lyse rosa skjorten fra? Den under spørsmålet om du kunne blitt vegetarianer, eller rabattkoder tror jeg det var.

    12. Synst du har skrevet før at du var i mot å endre på utsenet, har du endret mening? Kan hende jeg har helt feil. Gjør det som passer best for deg☺️

    13. Det du sier om at de aller fleste ville valgt og ha forskjellige bad er bare tull. Hvis dere ikke kan bruke samme bad pga do rutine og diverse. Sier det bare hvor utrygge dere er på hverandre. Jeg vil tro at i de fleste forhold er man såppas trygge på hverandre at lukt og lyd ikke spiller noen rolle. Og det er faktisk koselig og ha samme bad. Man kan pusser tenner sammen på kvelden, dusje sammen (noe som er sinnsykt koselig og romantisk), og mye annet. Og må du nummer 2 så låser du bare døren.

    14. Mener å huske at dere ikke engang “deler” på klesvasken og vasker klærene deres hver for dere, og dere deler heller ikke bad. Hvilket u-avslappet forhold har dere til hverandre? og hvorfor er det slik at dere ikke kan “dele” naturlige ting, hvis du skjønner? Om kjæresten min går på do og driter mens jeg dusjer, eller om han slenger trusene mine i vaskemaskinen, så har da vel det ingenting å si, eller?…

    15. Hei! Må bare spørre jeg. Husker du skrev i fjor høst at du ikke kom til å ta Restylane elns fordi det ikke var noe for deg osv. Og for ikke veldig lenge siden skrev du at du har tenkt på dette i flere år. Hva gjorde at du plutselig nå fikk lyst til å ta det? Du skrev som sagt at du ikke kom til å ta det. Hva fikk deg til å endre mening?☺️

    16. Har dere ikke gjesterom?
      Kunne du tenkt deg å bygge basseng i hagen? Eller en jazzuci? Dere har jo et flott badekar, men har dere tenkt å ha noe ut?

    17. Hei🦋 Lurer bare på det siste bildet der du bruker en bukse fra Jennie Sofie sin kolleksjon med wow,
      Om du enda kjøper klær fra wow siden det er en butikk for litt mindre barn ofte og siden du på bilde har en ganske ny bukse fra wow?

    18. Synes du har fine lepper og at de passer ditt ansikt veldig godt” Skjønner ikke hvorfor alle skal se like ut nå for tiden? Alle skal ha langt hår, smal nese, store lepper, store pupper og stor rumpe…
      Kan du vær så snill å fortelle hvilke øyenskygger du pleier å bruke? Jeg har spurt mange ganger nå men du svarer aldri… Sliter med å finne bra og pigmenterte øyenskygger og synes din øyenskygge alltid ser så bra ut!

    19. Når du tar fillers i overleppen for å jevne ut, kan du skrive et eget innlegg om det? Har det samme problemet selv 🙂

    20. Okeeei, jeg leser kommentarer her (Ja, Stina jeg har det som en hobby nå haha). Og dere som sier at et forhold er “utrygt” eller at de liksom ikke har det bra med hverandre eller whatever, bare fordi de har forskjellige bad? Haha. Da lurer jeg veldig bra hva dere baserer dere forhold på. Og jeg tviler på at PF ikke har adgang til hennes bad, eller omvendt. De har vel bare undertøy og sminke/hårprodukter osv på hvert sitt bad. Hvis dere virkelig tror at et forhold er dårlig fordi de velger å gå på do på hvert sitt bad, ja da bør dere heller se på deres eget forhold. Det er virkelig ikke så big deal. Haha. Latterlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg