En side av meg dere ikke har sett før

Nå står jeg med skoene på meg og er helt klar for å reise. Ville bare poppe innom her og si hei til dere før jeg drar avgårde!

Nå skal jeg dra inn til Oslo for å møte søsteren min. Vi skal på *trommevirvel* KISS konsert i kveld! Jeg har gledet meg så mye til denne konserten at dere vil ikke tro det!

Helt siden jeg var typ 10 år gammel har jeg vært stor fan av de, og har alltid hatt lyst til å se de live. En gang holdt jeg til og med på å dra til Mexico alene for å se de. Så det sier jo sitt!

Det kommer kanskje som er overraskelse for mange av dere at en rosablogger som er såpass rosa som jeg er, er fan av sånne band.

Jeg har jo snakket litt om det på bloggen før. Men det er jo en side av meg dere ikke har sett noe spesielt før!

Kiss, Twisted Sistee og Marilyn Manson er faktisk de største favorittene mine. Hehe! T.S møtte jeg faktisk i sommer og fikk tatt bilde med sangeren. Så det var veldig gøy!

Nå må jeg nesten hoppe inn i bilen. Men jeg skal prøve å holde dere oppdatert på Snapchat utover kvelden. Så det er bare å følge med der! @stinablogg 🙂

 

7 kommentarer

Siste innlegg