10 Ting jeg vil gjøre i sommer

☀️ Oppleve Norge. Jeg vil se fjell, skoger og alt det vakre Norge har å by på!

☀️ Grille på stranda under solnedgangen med Per Fredrik eller venner.

☀️ Gå mange turer i skogen med Chloe. Er det én ting jeg virkelig elsker med sommeren, så er det at det er så deilig og varmt å gå ute i skogen. Jeg gleder meg til å være ute på joggeturer ute i skogen. Det er virkelig den beste time-out jeg kan få i hverdagen. 

☀️ Trene styrke ute på verandaen. Hvorfor ikke ta styrkeøkten ute? Det er jo ingenting som er bedre når man trener enn frisk luft, og i mitt tilfelle en helt amazing utsikt rett mot vannet. Kan det bli bedre?

☀️ Drikke hvitvin mens jeg spiser reker på brygga en sen sommerdag

☀️ Bestige et fjell. Som jeg nevnte tidligere; jeg vil oppleve Norge, og det er vel ingen bedre måte enn å bestige et fjell? Besseggen står øverst på ønskelisten her!

☀️ Teste ut vindtunnel på Voss. Det ser jo så spennende og kult ut! Jeg er jo altfor pyse til å hoppe i fallskjerm, men her får jeg i alle fall oppleve fritt fall! 

☀️ Reise mye. Jeg har veldig lyst til å ta korte spontane turer rundt i Europa, og jeg har lyst til å besøke New York og Los Angeles.

☀️ Ha grill-selskaper på verandaen med venner og familie. Vi har jo en veldig stor terrasse som det er plass til mange venner og familie på, så den skal virkelig brukes i år! 

☀️ Ordne i hagen. Jeg har store planer for hagen! Her skal det plantes massevis med blomster, urter og grønnsaker. Hele terrassen og hagen skal bugne over av blomster og spiselige vekster. Så fort vi kommer hjem fra Gran Canaria skal jeg sette igang med plantingen!

 

Hva vil du gjøre i sommer?

10 kommentarer
    1. Så herlige mål 🙂 Jeg skal jobbe og stå på som bare det, ta meg minst to ferieturer (i alle fall én i Norge og én i utlandet), oooog bare slappe fullstendig av med den lille familien min. Sommer <3

    2. så fin liste <3
      i sommer har jeg lyst å reise på ferie sammen med kjæresten min, grille, bade og sole meg, gå flere turer og jobbe mer med bloggen 😀

    3. Jeg vil gjøre mye av det samme som deg, som å grille, gå fjellturer, oppleve Norge og ta spontanturer i Europa. Gleder meg veldig 🙂 Elsker hvithvin til reker og vin generelt!

    4. Jeg har vert i vindtunellen på voss og det va kjempegøy:)Det var litt skummelt første gang men etterhvert ble det egnetlig supergøy!! Så jeg anbefaler det veldig. Og 1 tips til en kjekk fjelltur er besseggen den er veldig kjekk å gå+ det er en fantastisk utsikt på toppen:-)men uansett kos deg på konsert:3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg