Videoer du kan se på i kveld!

Endelig lørdagskvelden, og nå er det endelig på tide å slappe av og kose seg med noe bra underholdning og noe digg snacks. Selv syns jeg det alltid er så vanskelig å finne noe å se på når kvelden kommer.

Aner seriøst ikke hvor mange ganger jeg har brukt en time på å finne noe å se på, for så å se på enda en Modern Family episode som jeg allerede har sett 15 ganger fra før av.

Siden jeg tipper mange av dere ikke vet heeelt hva dere skal se på i kveld, tenkte jeg at jeg kunne gi dere en liten spilleliste på noen av mine YouTube videoer. Hadde Snapchat åpent i stad, og da fikk jeg så mange kommentarer av dere om at dere elsket å se mange av mine YouTube videoer på rad. Så til dere som liker å se på videoene mine når dere skal slappe av på en lørdagskveld; her er noen videoer til dere!
 

Husk forresten at dere kan abonnere gratis på YouTubekanalen min ved å trykke HER

Husk forresten at dere kan abonnere gratis på YouTubekanalen min ved å trykke HER

 

Håper dere fant noen videoer dere likte. Husk at du også finner mange flere videoer på YouTube kanalen min!

 

7 kommentarer
    1. Hei Stina. Er det rå at du sei ifra når du har snapchat en din åpen. Er ikkje så ofte på snapchat kjønner du😅 PS: Elsker bloggen❤

    2. Pluss at jeg har fått lysten til å sminke meg skikkelig, du er super flink med sminke og skjønnhet, fortsett med det. Du har virkelig inspirert meg!
      Jeg elsker også alle beauty hacksene, de er geniale 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg