Nyt det, før det blir borte..

Wow, for en helt fantastisk solrik dag det har vært i dag. Kjenner livsgnisten bare suste opp når solen tittet frem i dag. Den siste tiden har jeg ikke hatt så mye motivasjon til ting. Tipper det er fordi vinteren varte litt vel lenge.. Men når solen og sommeren kom, kjente jeg at alt av motivasjon bare suste opp.

Det er virkelig noe med det at man kan bare slenge på seg skoene og gå ut av døren, uten å måtte ta på seg jakker, jeans og alt mulig stæsj. Sleng på en lett jumpsuit og et par ballerina sko så er man good-to-go. Det passer helt perfekt for meg!

Noe som også er helt amazing er at det er lyst til sent på kvelden. Da blir dagen så mye lengre. I vinter da det ble mørkt i 14-15 tiden, kjentes det ut som at dagen var omme da. Men nå derimot; nå er klokken 20:30 og jeg føler dagen er langt ifra omme.

Det er virkelig noe med lys og varme som gjør noe med sjelen. Selv blir jeg nok altfor påvirket av dette, på godt og vondt. Fremover blir det definitivt på godt. Hehe! 

Over til noe annet. Som jeg nevnte i går, bloggen er helt kaos nå. Så om dere syns den ser helt krise ut, med bannere overalt, så bare vit at jeg er enig. Jeg er jo blogger hos Nettavisen / Side2 og de holder på å legge om på bloggene sine, og frem til ting er helt ferdig ser det ganske kaos ut.

Så blæh. Får bare leve med det frem til det er i orden igjen!

Håper dere i alle fall får en nydelig fredagskveld, og har fått kost dere masse ute i solen i dag! Det har i alle fall jeg gjort. Husk at været i Norge snur fort om, så det gjelder å nyte de soldagene man får! 

 

16 kommentarer
    1. Heihei!
      Jeg ville bare komme med litt konstruktiv kritikk her, Stina. Jeg synes du virker som en flott person, og jeg liker bloggen din, men ser at du har et par skrivefeil her og der, i tillegg til at du skriver litt muntlig! Jeg ville bare komme med et tips om at du kanskje kan ta en ekstra sjekk for skrivefeil etter at du har skrevet et blogginnlegg? For eksempel brukte du uttrykket “motivasjonen/livsgnisten bare suste opp” to ganger på et avsnitt, kanskje det kunne prøvd å variere her? Ønsker bare å komme med litt tips, slik at du får en enda bedre blogg! Mente absolutt ikke dette som hat, liker bloggen din, så håper du forstår det. Lykke til videre med alt! <3

    2. Det kan bli for mye av det gode også. Sitter i India, foran en vifte dagen lang. 43 grader, og en mildt sagt heavy kleskode. Haha. Tenker å få kjølt meg litt ned lenger opp mot Himalaya før det er hjem til 17.mai. Bildene dine fra Norge nå er så fine 🙂 Tenk så rart. Jeg har lest kun to blogger under oppholdet mitt her nede. Føles som du har vært med på litt av en reise med meg, men du vet ikke engang at jeg eksisterer. Hehe, vi kommenteres/leses.

    3. Blir også aalt for påvirket av årstidene og været, så godt at vi enda har 4-5 måneder med sol og varme før det begynner å bli kaldere og mørkere. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg