Forandringer på bloggen

Som dere kan se så skjer det store og små forandringer på bloggen nå. De små er at teksten endres i skrift, ikke akkurat noe big deal. Men de store forandringene derimot, de føler jeg at jeg burde fortelle dere om så dere vet hva som skjer.

Flere steder popper det opp “kommersielt innhold” som linker inn mot side2. Disse popper opp automatisk midt inne i innlegg, og dette er ikke noe jeg får gjort noe med. Syns det er litt vanskelig å se når de starter og slutter, så skjønner godt om dere blir forvirret.

Nettavisen / Side2 som jeg er blogger hos holder på å gjøre en del endringer på alle partnerbloggene sine i dag, og helt ærlig så aner jeg ikke hvordan bloggen min kommer til å se ut fremover. Jeg vil ikke pøse ut med massevis av reklame overalt, av hensyn til dere. Men dette er dessverre ute av mine hender.

Jeg er veldig glad i å være hos Side2 da de har hjulpet meg mye siden jeg startet hos dem. Det er jo de som er med på å gjøre det mulig for meg å leve av denne bloggen. Men akkurat nå aner jeg ikke hva som skjer, så vi får alle bare smøre oss meg tålmodighet, også får vi se hvordan det ender opp med å bli.

Jeg vet i alle fall en ting, og det er at jeg elsker å blogge for dere, og jeg lar ikke litt forvirring og veldig mye reklame stoppe meg fra å holde på med det jeg elsker! ❤️

 

10 kommentarer

Siste innlegg