Spontan-tur

Nå sitter jeg på toget på vei til Oslo. Det blir en ganske spontan tur som jeg egentlig bare bestemte meg for mens jeg sminket meg i dag tidlig. Jeg tar toget innover sånn at jeg kan jobbe på mac’en mens jeg drar inn. Er jo så deilig å kunne bruke tiden på vei til og fra Oslo til noe effektivt, istedenfor å bare sitte i bilen og se på trafikken liksom. Selv om jeg fikk mildt sagt fullt panikk når de ropte på høyttalerne at toget var innstilt mellom Tønsberg og Drammen, og at det var buss isteden.

Er det én ting jeg ikke gjør her i livet, med mindre jeg virkelig må, så er det å ta buss. Jeg blir virkelig bil (eller buss) sjuk ut av en annen verden. Heldigvis fikk de ordnet opp i feilen, og det blir tog hele veien. Thank god! Tuller ikke når jeg sier at jeg faktisk hadde hoppet av i Tønsberg og heller vært der, hvis det hadde blitt buss.. Haha! 

I Oslo skal jeg i alle fall få unnagjort noen ærend som jeg har utsatt altfor lenge. Så det blir veldig deilig å få unnagjort. Er også en god del ting jeg trenger som jeg kun kan få tak i, i Oslo. Så litt shopping blir det også! Hehe! 

Jeg har også tenkt meg en tur innom United Screens. Det er YouTube nettverket jeg er i, så det er de som hjelper meg å tjene penger på YouTube kanalen min. De har fått nye lokaler, så jeg gleder meg skikkelig til å stikke innom og se hvordan de har fått det!

 

8 kommentarer

Siste innlegg