Veske-hund på shopping!

Wow, den dagen her har bare flydd avgårde! Jeg begynte dagen med en del kontorjobb. Liker å få det unnagjort først på dagen, da jeg har mest energi og føler meg kreativ! Etter en god del timer med kontor-jobbing tok jeg med Per Fredrik og Chloe ut en tur for å kjøpe is.

Hadde så lyst på softis at jeg klarer ikke beskrive det engang. Det er virkelig ingenting som gir meg mer sommerfølelse enn softis på en soldag. Fantastisk! 

Etter masse is-spising måtte Per Fredrik en tur til foreldrene sine for å hjelpe faren sin med noen ting. Så jeg dro med meg Chloe på Plantasjen en tur. Hun elsker å være med rundt, så jeg har alltid vesken hennes i bilen i tilfelle jeg vil ta henne med inn noen steder. Selv om hun har blitt stor jente nå, så er hun heldigvis såpass liten at jeg bare kan ta henne i en stor veske og ha henne med rundt. Det er jeg (og spesielt hun) veldig glade for! 

I dag var hun mye mer rolig og ikke så sint som hun var i går. Tror vi bare må være flinkere til å ta henne med ut der det er en del mennesker, så hun blir vandt med det. Skjønner godt at hun blir nervøs og usikker når hun blir plassert på et nytt sted med masse mennesker. Men i dag var hun i alle fall veldig mye mer rolig, og når vi så etter blomster luktet hun bare rundt på de og koste seg. Så det var veldig koselig å se!

Haha, skjønner virkelig ingenting av planten på bildet under. Den ser så fake og rar ut. Måtte til og med kjenne på den om den var ekte. Og ja, det var den! 

Den rosa blomsten her må jeg bare ha massevis av på verandaen til sommeren. Så fort vi kommer tilbake fra Gran Canaria skal det hamstres!

Siden jeg egentlig skulle bare ut for å spise is i dag, brukte jeg bokstavelig talt under 2 minutter på sminken i dag. Litt pudder og litt pomade på brynene, and that’s it. Ikke akkurat en look jeg kommer til å fortsette med. Men herregud det må være deilig å være så fort ferdig på badet om morgenen! 

Valgte å skjemme bort lille bærta ekstra mye, så Chloe fikk velge ut sitt eget godteri. Gjett om hun ble glad! I skrivende stund sitter hun og gomler på det ene tyggebenet hun fikk! 


Det ble en noen nye orkideer, en bukett roser og noen andre blomster. Så det gleder jeg meg til å pynte opp rundt i huset med! 

 

9 kommentarer
    1. Lurte på om du kunne vlogge litt mer på snapchat. Skjønner veldig godt at når du vlogger til YouTube er det mindre å blogge om, men hvis du snapper mer får vi med oss mer av hverdagen din, samtidig som at vi ikke får med oss alt og får derfor noe å lese om på bloggen.. Hadde vært gøy å se litt mer av hvordan du lager mat, hva du gjør hvis du er ute av døra, eller bare en vanlig tur på matbutikken. Skjønner jo at det ikke er noe å lage en video om, men det hadde vært gøy om du hadde tatt oss med via snap<3
      Digger bloggen din, stå på videre!! <3

    2. Hei Stina, regner med at du er klar over at du ødelegger Chloe når du har hun i veska de? Hun er født med 4 bein og hadde fint klart og gå ved siden av deg i Plantasjen. Jeg har med meg den minste hunden min ofte når jeg skal innom der, og hun går i bånd. Hadde du puttet feks en rottis i veska de? Det er så synd at selvom det er en liten hund, så putter sånne som deg de i vesker… Og mtp at du skriver at hun blir nervøs i møte med andre mennesker så hjelper det ihvertfall IKKE og ha henne i en veske. Fordi for C sin skyld, så blir du veldig overbeskyttende mot henne og deg merker hun. Hun har mye bedre av og gå, fordi da presser du henne ut i situasjonen uansett.

    3. Daniella: Å herregud. Nå får du skjerpe deg! Jeg har henne alltid i bånd og hun gå fritt på egne ben til vanlig. Men når vi er INNE på en butikk har jeg henne i veske. Så hun ikke skal veive borti ting og ødelegge ting. Det er normal folkeskikk , noe som du burde lære deg før du anklager andre for å ødelegge hundene sine.

    4. Kommentaren du fikk fra Daniella litt oppi her var på ingen måte hate mot deg (sånn jeg forstår det), hun sa ingenting stygt om deg, hun bare informerte deg om en liten ting som det er greit å få med seg. Kanskje du skal tenke på hvordan du svarer neste gang? 🙂

    5. Nora; stemmer det, var ikke noe vondt ment mot Stina, men ser hun tok seg nær av deg.
      Det er ikke rakettforskning og oppdra en hund. Og det var veldig mtp at Clohe er nervøs i møte med andre. Og ha henne i en veske blir veldig overbeskyttende mot C og det merker hun.
      Og Stina, det har vel ingenting med folkeskikk og gjøre. Du må og faktisk tåle og få kritikk enten om det er postitivt eller negativt. Av erfaring med hund, så kan jeg en del. Og hvis du feks ser noen episoder av Cesar Milan, er det ofte små hunder som er usikkre på seg selv fordi folk ikke behandler de som hunder. Men skal bære på de, ha de i vesker, barnevogner o.l. Noe som bare er med på og ødelegge de. Men for Guds skyld du gjør hva du vil med hunden din. Og en ting, det er ikke lov med hund i de fleste butikker men Plantasjen bryr seg ikke. Så for C sitt beste er det jo og gå med henne i bånd. Det er litt for og øke selvtilliten dems osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg