Måneden som gikk – April

Istedenfor å gjøre “uken som gikk” hver eneste uke, vil jeg heller begynne med “måneden som gikk” der jeg oppsummerer måneden som gikk. Hva jeg opplevde, hva mine opp- og nedturer var, og hvordan jeg følte måneden gikk. Let´s go! 

 

Månedens tabbe: 
– Uten tvil da jeg gikk all-in og tok solarium i 28 minutter. Det hadde vært en ting hvis jeg tok mye sol til vanlig. Men dette er 2 gang jeg tok sol på typ 1,5 år. Så det gikk ikke så bra. Tidenes mest solbrente rygg og rumpe! 

Månedens nedtur:
– Igjennom hele måneden hadde jeg nesten ikke motivasjon til å blogge, og de gjorde at det gikk mange dager der jeg ikke blogget i det hele tatt. Jeg vet ikke helt hvorfor motivasjonen falt så mye. Men jeg tror kanskje det var fordi jeg fikk litt panikk over at jeg har blogget i 7 år. Det er jo en lang tid, og jeg aner ikke hvordan livet mitt ville vært uten bloggen.

Men etter å ha gått mange runder med meg selv, satt opp nye mål og virkelig gått inn i dybden av hva jeg liker med blogging har motivasjonen sust opp og jeg er så pumped up på å blogge bra for dere. 


 

Månedens høydepunkt:
– I måneden som gikk fikk jeg endelig skiftet ut gulvet og malt veggene inne på soverommet. Det har jeg hatt lyst til så lenge vi har bodd her, men jeg har ikke kommet igang før nå. Det er så fantastisk å se inn der og se hvor lyst og fint det er der, og ikke de mørkebrune veggene og det oransje tregulvet som jeg grøsser av bare å tenke på. For en følelse altså! Gleder meg veldig til resten av soverommet blir ferdig! 

Månedens tanke:
– Siden bloggmotivasjonen har vært skikkelig på bunn denne måneden, har jeg brukt mye tid på å tenke ut hvordan jeg kan bli flinkere til å blogge og lage videoer til dere. For meg er det mye mer morsomt og motiverende å blogge når jeg vet at jeg leverer godt innhold, og ikke bare noe som er halvveis. 

 

Månedens beste innkjøp:
– Vidvinkel linse! Gud som jeg elsker den nye linsen min. Jeg har tenkt til å bruke den mest til når jeg skal lage vlogger. Men den passer jo perfekt til så mye annet også. Som for eksempel når jeg skal ta bilder av rom. Med vanlig linse så ser jo alle rom så små ut, mens med vidvinkel linsen får man endelig sett hele rommet. Så det gjør det så gøy å kunne ta flere interiørbilder for dere! Også er linsen perfekt for håndholdte selfies. Haha! Det er forresten 10-18mm linse fra Canon jeg har kjøpt. 

 

Månedens opptur:
– Spadag med søsteren min. Gud det var så fantastisk! Vi dra sammen på Farris Bad og slappet av i timesvis mens vi var innom en haug forskjellige saunaer. Det var så deilig for kropp og sjel. Sjukt at jeg ikke har gjort det før egentlig. Det ligger jo bare 20 min unna der jeg bor! Eneste som var kjipt var at det ikke var lov med kamera, så jeg fikk ikke tatt noen bilder #bloggproblems

 

Tanker om den kommende måneden:
– Mai måned tror jeg at kommer til å bli helt amazing. Det er så mye morsomt som kommer til å skje; Gran Canaria reise, Kiss konsert og 17. mai feiring. I tillegg blir det varmere ute fremover og sommeren er på vei, og om ikke det er stor nok grunn til å juble så vet ikke jeg! 

 

Hvordan var april for dere?

 

7 kommentarer
    1. Hei! Kan du lage ett innlegg der du skriver om kamera utstyret ditt, eller linsene ihvertfall? Sånn hvordan de er og eventuelt hvor man får tak i det? Regner med du har en god del erfaring me sånt. Har hatt lyst til å kjøpe ny linse til canon kameraet mitt, men er usikker på hva jeg skal kjøpe. Takk på forhånd 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg